نسخه چاپی

داعش جرأت نزدیك شدن به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینكه صدای شكستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد، گفت: گروهك تروریستی داعش جرأت نزدیك شدن به مرزهای ایران را ندارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امیر غلامحسین دربندی بعد از ظهر امروز در یادواره شهید حسین شوقی با گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید گیلان اظهار داشت: شهید شوقی از رزمندگان ارتش در رسته تخریب بود و مجاهدانه برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرد تا به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی با بیان اینکه شاخص‌ترین وصیت شهدا، ولایت‌مداری است، افزود: هشت سال دفاع مقدس در صحنه جنگ سخت به پایان رسیده ولی دفاع همچنان باقی است و باید در برابر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام هوشیار باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینکه دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای اعتلای کشور بود، افزود: شش‌هزار مفقودالاثر دوران دفاع مقدس خود نمادی از مظلومیت ملت ایران بود.

امیر دربندی با بیان اینکه شهید محسن وزوایی در وصیت‌نامه خود آورده بود که اگر شهید شدم جسمم را به روی مین بیندازید تا معبری برای رزمندگان باز شود، تصریح کرد: مطالعه سیره و وصیت‌نامه شهدا عزت‌آفرین است.

وی با تأکید بر اینکه قدرت ایران در صحنه‌های بین‌المللی مرهون خون پاک شهدا است، خاطرنشان کرد: شهادت هنر مردان ایرانی در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد، اظهار داشت: جنایات این رژیم نامشروع نابخشودنی است.

امیردربندی با اشاره به اینکه داعش پیاده نظام آمریکا در منطقه است، افزود: داعشی‌ها جرأت نزدیکی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از 60 کیلومتری مرز ایران فرار کردند.

وی گفت: ما اعتقاد داریم کشته شدگان در جنگ ما شهید هستند ولی در مبادله شهدا که در کنار سردار باقرزاده در آن حضور داشتم ژنرال عراقی گفت شهدایتان را تحویل بگیرید و کشته‌هایمان را تحویل دهید که این خود نشانه حق بودن ایران است.

۱۳۹۳/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...