نسخه چاپی

فساد معاون احمدی‌نژاد در زمان اصلاحات بوده است

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان با تشكر از قوه قضائیه برای صدور حكم رحیمی و برخورد قاطع با فساد، گفت: البته فسادهای رحیمی در زمان دولت اصلاحات و كارگزاران صورت گرفته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، میکاییل دیانی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن تشکر از قوه قضاییه برای صدور حکم محمدرضا رحیمی، گفت: از قوه قضاییه تشکر می‌کنیم که اگرچه دیر هنگام، ولی با فساد برخورد کرد.

وی با بیان اینکه جریان دانشجویی مسلمان در همان زمان، مخالف حضور رحیمی در سمت معاون اول ریاست جمهوری بود، ادامه داد: زمانی که قرار بود رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد شود جریان دانشجویی مسلمان به دلیل اتهامات مالی وی مخالفت کردند ولی در همان زمان جریان اصلاح‌طلب و رادیکال در برابر فسادها سکوت کرده بود.

دیانی با بیان اینکه برخی می‌خواهند از صدور حکم رحیمی به نفع خود استفاده کنند، اظهار داشت: البته فسادهای رحیمی در زمان دولت اصلاحات و کارگزاران صورت گرفته است و رحیمی، مهدی هاشمی و امثال این‌ها ثمره دولت‌های کارگزاران و اصلاحات هستند و آن‌ها باید در برابر این فساد پاسخگو باشند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل عنوان کرد: قوه قضاییه همچنان که با رحیمی برخورد کرد باید با بقیه مفسدان نیز برخورد شایسته داشته باشند و ما منتظریم حکم قاطعانه‌ای در مورد مهدی هاشمی هم صادر شود.

وی افزود: البته انتشار خبر محکومیت رحیمی و پرداختن به آن در زمان پیام مهم و تاریخی مقام معظم رهبری به جوانان غربی کج سلیقگی بود و رسانه‌ها باید تمرکز خود را برای ابلاغ پیام ولایت فقیه به کار ببندند.

۱۳۹۳/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...