نسخه چاپی

غرامتی كه كی روش در صورت فسخ قرارداد دریافت می كند؟!

شایعه شده در صورت اخراج كی روش فدراسیون فوتبال باید 5 میلیارد تومان غرامت به این مربی پرتغالی موزامبیكی پرداخت كند. برای شفاف سازی بهتر است اصل قرارداد كی روش منتشر شود.

به گزارش نما به نقل از راه دانا کارلوس کی روش قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضا کرده که فسخ قرارداد کاملا به سود این مربی پرتغالی- موزامبیکی است. شنیدیم اگر ما همین امروز بخواهیم کی روش را برکنار کنیم ظاهرا باید یک میلیون یورو حدود 5 میلیارد تومان به او غرامت بدهیم! ظاهرا این بند در قرارداد کی روش و فدراسیون فوتبال گنجانده شده و به این ترتیب اخراج کی روش فقط او را به خواسته اصلی اش که پول است می رساند و فدراسیون فوتبال را دچار خسارت سنگینی می کند.

شاید بهتر باشد متن قرارداد کی روش شفاف در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار بگیرد تا از این گمانه زنی ها پرهیز شود و همچنین از مدیرانی که با کی روش قرارداد امضا کرده اند توضیح خواست که چرا چنین قراردادی که بی شباهت با قرارداد ترکمنچای نیست امضا شده است.

به راستی از امضا قرارداد با کی روش چه فرد یا افرادی سود بردند؟! آیا فوتبال ایران با پرداخت این پول های میلیون دلاری به موفقیت بین المللی می رسد؟ یا آدرس را از ابتدا اشتباه به ما داده اند؟! کاش مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نسبت به این قرارداد هم حساس شود و از رئیس فدراسیون فوتبال توضیح بخواهد.

۱۳۹۳/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...