نسخه چاپی

وضعیت تیم ملی فردا مشخص می شود

سرپرست كاروان اعزامی ایران به استرالیا گفت: فیفا در جریان دوپینگ عبدالزهرا بوده و AFC قرار است پس از هماهنگی با فیفا در خصوص دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، هوشنگ مقدس در خصوص سفرش به سیدنی برای پیگیری شکایت تیم ملی فوتبال کشورمان بابت بازی کردن علاء عبدالزهرا در بازی روز گذشته (جمعه) ایران و عراق اظهار داشت: صبح امروز با مهدی محمدنبی راهی سیدنی شدیم و تمام مدارکی که نشان می‌داد بازیکن عراق دوپینگی است، به مسئولان AFC دادیم.

وی ادامه داد: شکایت‌مان به AFC ارائه شده و قرار است مسئولان کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از هماهنگی با فیفا در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. تا فردا این موضوع نهایی خواهد شد و تکلیف‌مان مشخص می‌شود.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به استرالیا در خصوص اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال چقدر به اعلام نتیجه به سود تیم ملی امیدوارند، گفت: در این خصوص نمی‌دانیم که چقدر امیدواریم اما دو روز پیش از بازی نادوی ایران به فیفا نامه زده و اعلام کرده بود که عبدالزهرا نمی‌تواند بازی کند. فیفا هنوز به این نامه پاسخی نداده اما در جریان دوپینگ بازیکن عراقی بوده است.

مقدس درباره اینکه کاروان تیم ملی چه زمانی به ایران باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: منتظر پاسخ AFC هستیم و تا فردا همه چیز مشخص خواهد شد. نمی‌خواهیم امیدواری ایجاد کنیم اما تا آخرین شانس‌مان تلاش خواهیم کرد و از راه‌های قانونی این موضوع را دنبال می‌کنیم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

۱۳۹۳/۱۱/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...