نسخه چاپی

باید 7-8 محافظ برای رویانیان گذاشت تا او حتی سرما نخورد!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی علی فتح‌الله‌زاده یك بازیكن را با قیمتی معقول جذب می‌كرد و می‌گفت بمب تركانده‌ام اما اكنون رویانیان پشت تیربار نشسته و همه را به رگبار بسته است.

امیر عابدینی در گفت و گو با فارس با اشاره به جذب ستاره‌ها از سوی رویانیان گفت: زمانی علی فتح‌الله‌زاده یک بازیکن را با قیمتی معقول جذب می‌کرد و می‌گفت بمب ترکانده‌ام اما اکنون رویانیان پشت تیربار نشسته و همه را به رگبار بسته است.

وی افزود: تیم بستن یک ضرورت است و در این بخش نمی‌توان از رویانیان ایرادی گرفت اما مسئله‌ای که باعث نگرانی است این است که سطح دستمزد بازیکنان فوتبال از 450،500 میلیون تومان به دو برابر افزایش پیدا کند. آن طور که شنیده‌ام در پرسپولیس چنین اتفاقی رخ داده و من از صحت آن آگاهی ندارم اما آن طور که می‌گویند دستمزد برخی بازیکنان صددرصد رشد داشته است.

عابدینی عنوان کرد: در چنین وضعیتی اگر رویانیان وزیر یا وکیل شود و پست بالاتری بگیرد و از پرسپولیس برود، در آن صورت اداره باشگاه پرسپولیس غیر ممکن خواهد شد زیرا شرایط باشگاه عجیب و غریب است. به نظرم باید 7-8 محافظ برای رویانیان گذاشت تا او حتی سرما نخورد!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی می‌گویند رویانیان از کجا این همه پول برای جذب بازیکن می‌آورد، گفت: رویانیان آدم قانونمندی است و قطعا از راه غیر قانونی پول در نمی‌آورد و حتما از راهی قانونی کسب درآمد می‌کند.

۱۳۹۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...