نسخه چاپی

پیش بینی آب و هوای كشور در روزهای آینده

سازمان هواشناسی كشور اعلام كرد: براساس نقشه های پیش یابی با ورود سامانه فعال بارشی از روز چهارشنبه از سمت شمال غرب و غرب كشور از روز پنجشنبه این هفته علاوه بر نواحی یادشده، شاهد بارش برف و باران در دامنه های البرز و زاگرس خواهیم بود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده که این سامانه بارشی تا روز شنبه در کشور فعال خواهد بود وهمزمان روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد نسبتا شدیدی در استانهای اردبیل و گیلان آغاز می شود.

همچنین طی روز جاری بارش های پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال شرق کشور ادامه پیدا می کند و به تدریج این سامانه تا پایان روز جاری از کشور خارج می شود.

همزمان با این پدیده هواشناسی موج ضعیفی سبب بارش های پراکنده در برخی از نقاط شمال غرب و به تدریج در دامنه های البرز مرکزی می شود و از روز سه شنبه بارش های پراکنده علاوه بر شمال غرب و دامنه های البرز، در شمال شرق نیز دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درخصوص وضعیت هوای تهران نیز گفت: اکنون دمای هوای تهران به حدود 8 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 39 درصد، سرعت وزش باد 10 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین 2 تا 11 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

احد وظیفه گفت: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا به 2 تا 12 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز قسمتی ابری در بعضی از ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد به تدریج با کاهش خواهد بود.

به گفته او ، کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز پنجشنبه این هفته بین 3 تا10 درجه بالای صفر خواهد بود و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز قسمتی ابری به تدریج ابری و اوایل شب همراه با بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی می شود.

۱۳۹۳/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...