نسخه چاپی

كشف ۳۸ قطعه اشیاء عتیقه در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۳۸ قطعه اشیاء عتیقه در بروجرد كشف و یك باند ۴ نفره منهدم شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ دلیری فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: یک باند 4 نفره منهدم و 38 قطعه اشیاء عتیقه در این شهرستان کشف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی برخرید و فروش اشیاء عتیقه توسط یک باند قاچاق در بروجرد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 13 این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: مأموران با تحقیقات گسترده سر دسته باند را در بروجرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به جرم خود با همدستی سه نفر اعتراف کرده و در عملیاتی دیگر همدستان وی نیز دستگیر شدند.

دلیری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان 38 قطعه اشیاء عتیقه و دو قبضه مسلسل دستی و کلت کمری کشف و ضبط شد.

کشف 14 فقره سرقت در کوهدشت

سرهنگ سلطان مراد زارع فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: 8 سارق دستگیر و 14 فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: در راستای طرح مبارزه با سارقان، مأموران این شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه سارقانی که در امر سرقت منزل، احشام، مغازه و سرقت‌های متفرقه فعالیت داشتند شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: مأموران در این مدت با تحقیقات گسترده و هماهنگی مقام قضایی طی چندین عملیات منسجم و از پیش طراحی شده 8 سارق را در کوهدشت دستگیر کردند.

وی بیان کرد: سارقان در بازجویی های اولیه به 14 فقره انواع سرقت شامل سرقت منزل، احشام ، مغازه و سرقت متفرقه اعتراف کرده و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

کشف بیش از 400 کیلو گرم مواد مخدر طی 10 ماهه امسال در بروجرد

سرهنگ دلیری فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: 408 کیلو و 828 گرم انواع مواد مخدر در10 ماهه نخست امسال در این شهرستان کشف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: مأموران مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری و پاسگاه های این شهرستان در 10 ماهه نخست سال جاری موفق به کشف 408 کیلو و 828 گرم انواع موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی بروجردعنوان کرد: در این مدت 13 باند سوداگر مرگ متلاشی و یک هزار 963 نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر نیز دستگیر شده است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

سرهنگ دلیری فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: 25 سارق ، معتاد پر خطر، فروشنده مواد مخدردستگیر و 13 دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توقیف شدند.

وی در تشریح این خبر افزود: مأموران انتظامی با همکاری پلیس های تخصصی کلانتری و پاسگاه های این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در بروجرد به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده 25 نفر سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگیر و چهار دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقیف کردند.

وی بیان کرد: در این طرح مقادیری موادمخدرنیزکشف شد.

کشف بیش از 400 کیلو گرم مواد مخدر طی 10 ماهه امسال در بروجرد

سرهنگ دلیری فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: 408 کیلو و 828 گرم انواع مواد مخدر در10 ماهه نخست امسال در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: مأموران مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتریو پاسگاه های این شهرستان در 10ماهه نخست امسال موفق به کشف 408 کیلو و 828 گرم انواع موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: دراین مدت 13 باند سوداگر مرگ متلاشی و یک هزار 963 نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطرنیز دستگیر شده است.

افزایش کشف به وقوع 110 درصدی جرایم در دورود

سرهنگ هدایت الله حسنوند فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: 110 درصد جرایم طی هفته اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی در تشریح این خبر افزود: مبارزه با جرایم بخصوص سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و از اولویت های اصلی مأموریت پلیس در سال جاری است.

فرمانده انتظامی دورود عنوان کرد: تشدید اقدامات فرهنگی، اجتماعی عامل مهمی در پیشگیری از سرقت و جرایم در سطح جامعه است که امیدواریم با همکاری و همیاری تمام نهادها و سازمان های مرتبط و مشارکت مردم به این مهم دست یابیم.

وی بیان کرد: جرایم در این شهرستان در شش روز اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 61 درصد کاهش داشته است.

حسنوند تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 50 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شده است.

کاهش 31 درصدی جرائم در خرم آباد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: انواع جرائم در یک ماه گذشته 31 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی این شهرستان آمار جرائم کاهش چشم‌گیری داشته است.

فرمانده انتظامی خرم آباد عنوان کرد: در بررسی مقایسه‌ای آمار کاهش جرائم حوزه استحفاظی این فرماندهی در یک ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 31 درصدی داشته است.

وی بیان کرد: این کاهش در اماکن خصوصی 40 درصد، اماکن دولتی 50 درصد، خودرو 17 درصد، لوازم خودرو 54 درصد، محموله 33 درصد، کیف قاپی 70 در صد، مغازه 15درصد، منزل 14درصد، احشام 35 درصد و متفرقه 30 درصد بوده است.

۱۳۹۳/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...