نسخه چاپی

هواپيما بدهم يا ماشين به كسي ربطي ندارد

رویانیان: فتح الله زاده فكر تخلفات خودش باشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: علی فتح الله زاده برود فكر تخلفات خودش باشد كه قول ها و چك های الكی به بازیكنان می دهد.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من برای بستن قرارداد با بازیکنان از همه مدیر عامل های باشگاه های فوتبال ایران منظم تر و بهتر هستم متأسفانه بعضی از مدیر عامل های باشگاه ها حرف زدند و من گذاشته ام سر موقع جواب آنها را بدهم، پاسخ اتهامات این افراد را محکم خواهم داد.

وی ادامه داد: چند سال است که مدیر عامل های باشگاه های فوتبال ایران تخلف می کنند از این تخلفات مدرک دارم و علیه آنها اعلام جرم خواهم کرد.

* فتح اله زاده برود فکر تخلفات خودش باشد

رویانیان در مورد فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: علی فتح الله زاده و دیگر دوستان بروند فکر خودشان را بکنند این قدر که قول های بی خودی می دهند و چک های الکی می کشند و خالی بندی می کنند و سپس کری می خوانند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان و مدیر عامل ها این بحث میلیاردی را ادامه بدهند با آنها برخورد جدی می کنم چراکه حرف های مفت و الکی می زنند.

رویانیان اضافه کرد: چندین بار درباره قرارداد بستن با بازیکنان حرف زدند از آنها می خواهم که سرجایشان بنشینند چون این مسائل به آنها ربطی ندارد.

وی اظهار داشت: چرا این مدیرعامل ها به حاشيه ها دامن مي زنند و جو می دهند که رویانیان به بازیکنان پول میلیاردی داده است اصلاً این طور نیست اشتباه می کنند که این حرف های الکی را می زنند.

*بازيکنان عاشق من هستند

رویانیان در مورد رمز اصلی قرارداد بستن بازیکنان با پرسپولیس گفت: بازیکنان با پرسپولیس قرارداد می بندند چون رویانیان خوش تیپ است، خوب حرف می زند و در ضمن جذبه دارد و بازیکنان او را دوست دارند رویانیان شخصیت دارد و حتی بازیکنان او را می بینند عاشقش می شوند و سپس با پرسپولیس قرارداد می بندند.

*شايد به بازيکنان هواپيما بدهم

وي درباره دادن یک دستگاه ماشین به بازیکنان زمان قرارداد بستن افزود: ماشین چیزی نیست که به بازیکنان بدهم تا آنها با پرسپولیس قرارداد ببندند اگر پول داشته باشم هواپیما هم به آنها می دهم.

* تيم ما زميني است کهکشاني نيست!

رویانیان در مورد بستن تیم کهکشانی پرسپولیس برای سال آینده تأکید کرد: تیم فوتبال پرسپولیس برای سال آینده اصلا ً کهکشانی نیست و کاملاً بازیکنان زمینی هستند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس افزود: به زودی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران را مشخص می کنیم با دنیزلی یا یک مربی خوب تر از دنیزلی به توافق نهایی خواهیم رسید.

*دايي را با کسي مقايسه نمي کنم

وی در مورد علی دایی گفت: از نظر من علی دایی یکی از بزرگان فوتبال آسیا است و من دایی را دوست دارم و باید درباره سرمربی شدن او برای پرسپولیس فکر کنم، دایی خودش ارزش دارد من دایی را با هیچ کس مقایسه نمی کنم چون ایران را با دایی می شناسند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد غرامت دنیزلی به باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی هنوز با ما قرارداد دارد ولی این قرارداد به شرط است و توافقی که صورت گرفته است باید خودش مالیاتش را پرداخت کند و در ضمن اگر لازم باشد بخشی از پول هایي که از باشگاه پرسپولیس را گرفته باید به باشگاه برگرداند چون قرارداد با دنیزلی 6 ماه دیگر باقی مانده است.

رويانيان در مورد قرارداد بستن با سرمربی فصل آینده پرسپولیس اظهار داشت: امروز، فردا یا پس فردا جلساتی با مربیان خوب ایران و دنیا داریم که امروز سه شنبه 30 خرداد با متسو جلسه داشتیم با دنیزلی و دایی نیز جلسه می گذاریم جلسه با دنیزلی خارج از ایران است و نمایندگان من به ترکیه می روند.

۱۳۹۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...