نسخه چاپی

غول برره بادیگارد كی‌روش شد +عكس

عکس خبري -غول برره باديگارد كي‌روش شد +عکس

بازیگر نقش غول برره در فرودگاه به عنوان بادیگارد كی‌روش ایفای نقش كرد.

به گزارش نما ، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در میان استقبال پرشور مردم وارد تهران شد. حدود 300 هوادار با حضور در فرودگاه از تیم ملی استقبال کردند. این در حالی بود که اکثر آنها حقیقی و کی‌روش را تشویق می‌کردند.

*ایراندوست بازیگر نقش غول برره برای استقبال از ملی‌پوشان فوتبال به فرودگاه آمده بود؛ زمانی که کی‌روش می‌خواست از میان مردم عبور کند تا به ماشینش برسد ایراندوست به عنوان بادیگارد کی‌روش مردم را کنار می‌زد.

*برخی از عکاسان و خبرنگارانی که همراه تیم ملی در استرالیا بودند امروز با کاروان تیم ملی وارد تهران شدند.

*استقبال از کی‌روش به قدری زیاد بود که دن‌گاسپار مربی تیم ملی فوتبال از ماشینش پیاده شد و از این استقبال فیلمبرداری کرد.

*برخی از هواداران حاضر در فرودگاه بنری در دست داشتند در یک طرفش پرچم ایران و در طرف دیگرش عکس کی‌روش چاپ شده بود که روی آن نوشته بود «کی‌روش دوستت داریم».

*بازار گرفتن عکس سلفی بسیار داغ بود و اکثر هواداران با بازیکنان و مربیان تیم ملی عکس سلفی می‌گرفتند.

*زمانی که کی‌روش سوار ماشینش شد تا فرودگاه را ترک کند برخی از مردم دنبال ماشین وی می‌دویدند که علت این کار آنها مشخص نبود.

*رامین رضائیان و علیرضا بیرانوند از جمله بازیکنانی بودند که توجه زیادی به آنها نمی‌شد و تقریباً غریبانه فرودگاه را ترک کردند.

*جواد نکونام، سروش رفیعی، امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان اصلاً مصاحبه نکردند؛ مسعود شجاعی هم اعلام کرد که در مورد فوتبال حرف نمی‌زند. وی در مورد حمله برخی‌ها به صفحه شخصی بنجامین ویلیامز،‌داور استرالیایی صحبت کرد.

*برخی هواداران حلقه‌های گل را به گردن ملی‌پوشان انداختند.

۱۳۹۳/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...