نسخه چاپی

حریق گسترده در خیابان طالقانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده‌ یك ساختمان اداری در پایتخت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 15:57 امروز حادثه حریق در یک ساختمان اداری به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 3 ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی ، نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه واقع در خیابان بهار نبش خیابان طالقانی اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه دوم یک ساختمان اداری 6 طبقه رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کانون حریق انباری مملو از حریق و مواد قابل اشتعال بود، گفت: دود زیادی نیز طبقات بالایی این ساختمان را دربرگرفته و موجب محبوس شدن ساکنان در میان دود شده بود که آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه بلافاصله عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات 17 نفراز افراد حاضر در این ساختمان اداری را به پشت بام هدایت کرده و پس از آنکه شعله‌های آتش به طور کامل مهار و اطفا شد آنان را به بیرون هدایت کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

وی همچنین با اشاره به عملیات دیگری که آتش‌نشانان پایتخت انجام دادند، گفت: در ساعت 10:57 صبح امروز نیز حادثه گیرکردن دست یک کارگر در دستگاه شیار کن به آتش نشانی اطلاع داده شد و در پی آن آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه واقع در فرمانیه اعزام شدند.

وی افزود : پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک کارگر 23 ساله در حین کار دستش درون دستگاه گیر کرده که آتش نشانان بلافاصله با کمک عوامل اورژانس این فرد را به بیمارستان منتقل کرده و تحت نظارت پزشکان متخصص دست این کارگر ایرانی را از دستگاه رها کردند.

۱۳۹۳/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...