نسخه چاپی

سلاح رژیم بعثی در جنگ تحمیلی ...MADE IN

آلمانی‌ها در زمان حمله رژیم بعث عراق به ایران به آنها سلاح شیمیایی داده تا علیه مردم بی‌گناه كشورمان استفاده شود، در همین اواخر نیز آن‌ها زیردریایی‌هایی با قابلیت سلاح هسته‌ای به یك سوم قیمت تحویل رژیم صهیونیستی دادند و اكنون انتظار دارند كه ما باور كنیم آن‌ها نگران حقوق بشر در ایران هستند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدحسن قدیری‌ابیانه"در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه نایب رئیس مجلس آلمان مبنی بر این که حصر خانگی سران فتنه باید برداشته شود، اظهار داشت: جواب این اظهارات این است که آلمان باید زندان‌هایش را برچیده و همه جنایتکاران را آزاد کند.

وی ادامه داد: دلیلی ندارد که آن‌ها برای مجرمین خود مجازات تعیین کنند در نتیجه می‌توانند از ایران بخواهند تا مجرمینش را محاکمه نکند.

این کارشناس علوم دفاعی استراتژیک تصریح کرد: آلمانی‌ها نقد هولوکاست و حتی بررسی علمی آن را در کشور خود ممنوع کردند، از طرف دیگر نیز، دولت این کشور از توزیع قرآن در میان خانواده‌های آلمانی ممانعت به عمل آورده است. همچنین در دادگاه‌های آن‌ها به مسلمانان حمله کرده و پلیس از مجرمین دفاع می‌کند.

قدیری‌ابیانه افزود: با وجود تمامی این اقدامات از سوی آن‌ها، توقع دارند که کشورمان عوامل دست نشانده غرب را آزاد گذاشته تا علیه نظام بجنبند.

وی اضافه کرد: طرح این درخواست‌ها توسط مقامات دولتی، پارلمانی و رسانه‌های غربی برمی‌گردد به ماهیت آن‌ها که از یک طرف ادعای حقوق بشر دارند و از طرف دیگر به طور مثال از کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: آلمانی‌ها در زمان حمله رژیم بعث عراق به ایران به آنها سلاح شیمیایی داده تا علیه مردم بی‌گناه کشورمان استفاده شود، در همین اواخر نیز آن‌ها زیردریایی‌هایی با قابلیت سلاح هسته‌ای به یک سوم قیمت تحویل رژیم صهیونیستی دادند و اکنون انتظار دارند که ما باور کنیم آن‌ها نگران حقوق بشر در ایران هستند.

قدیری‌ابیانه تأکید کرد: باید بدانند که حصر سران فتنه را اگر بخواهیم در قالب حقوق بشر بررسی کنیم، باید گفت کسانی که در حصر هستند باید در زندان‌ها می‌بودند، چرا که آن‌ها عامل به شهادت رسیدن هموطنان‌مان هستند از طرف دیگر غرب به خاطر عمل آن‌ها کشورمان را تحریم و تحریم‌ها را تشدید کرد.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: نقض حقوق بشر در ایران یعنی حصر موسوی و کروبی در حالی که باید در زندان باشند و این اظهارنظرها در رابطه با حقوق بشر مذموم است.

۱۳۹۳/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...