نسخه چاپی

اعدام آخرین جنایتكار حادثه گلپایگان

رئیس‌كل دادگستری استان اصفهان از صدور حكم آخرین بازمانده جنایتكاران حادثه گلپایگان به عنوان محارب و مفسد فی‌الارض خبر داد و گفت: حكم اعدام فرد مذكور به‌زودی در محل وقوع جنایت در گلپایگان و در ملاءعام اجرا می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: احمد خسروی‌وفا دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عاملان حادثه گلپایگان در گذشته در استان‌های مختلف کشور اقدام به سرقت کرده بودند و 10 فقره سرقت مسلحانه در پرونده آن‌ها وجود داشت.

وی افزود: 6 دی ماه نیز این سارقان در درگیری مسلحانه با ماموران شهرستان گلپایگان، متاسفانه 3 تن از ماموران نیروی انتظامی و 2 نفر از مردم عادی این شهرستان را به شهادت رساندند که البته در صحنه درگیری یکی از سارقان نیز به هلاکت رسید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با پیگیری ماموران استان در تاریخ 11 دی ماه خانه محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی شد و در اقدام ماموران یک نفر دیگر از سارقان کشته و نفر سوم دستگیر شد.

وی بیان کرد: تنها عامل بازمانده از این حادثه بلافاصله پس از دستگیری در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت و با تلاش فراوان مراجع قضایی و هماهنگی خوب با قضات دیوان عالی کشور پرونده به سرعت منتهی به صدور رای شد و حکم ضارب به عنوان محارب و مفسد فی‌الارض صادر و قطعی شد.

خسروی‌وفا تصریح کرد: با صدور این رای، حکم اعدام فرد مذکور به‌زودی در محل وقوع جنایت در گلپایگان و در ملاءعام اجرا می‌شود.

۱۳۹۳/۱۱/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...