نسخه چاپی

جاسازی دو كیلو و 280 گرم شیشه در معده چهار قاچاقچی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دو كیلو و 280 گرم ماده مخدر از نوع 'شیشه' از معده چهار قاچاقچی در ارومیه بیرون كشیده شد.

به گزارش نما، سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با دریافت اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد تحت پوشش مسافر اقدام به حمل مواد مخدر از نوع شیشه می کنند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: این ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، در ایستگاه شهید کلانتری با ایجاد ایست بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در این بازرسی، چهار نفر مسافر اتوبوس دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران پس از مراقبت ویژه از متهمان، دو کیلو و 280 گرم ماده مخدر شیشه که در قالب 227 بسته در معده این افراد جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

سردار شرفی گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

آذربایجان غربی در مسیر انتقال مواد مخدر قرار دارد و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، تلاش شبانه روزی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر انجام می دهند.

۱۳۹۳/۱۱/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...