نسخه چاپی

رمان نویسی دختر معلول با تك پای خود + عكس

عکس خبري -رمان نويسي دختر معلول با تک پاي خود + عکس

"هو هوی یوان" دختر ۲۱ ساله است كه از بدو تولد با یك بیماری بسیار سخت دست و پنجه نرم می كند. تمام بدن وی تقریبا فلج است و تنها می تواند پای چپش و سرش را تكان دهد و حركات محدودی در بدن داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، حتما می دانید تایپ کردن با یک دست می تواند بسیار سخت و دردآور باشد حالا تصور آن را بکنید که کسی بخواهد یک مطلب را با یک پا تایپ نماید و این می تواند کابوس هر تایپیستی باشد.

"هو هوی یوان" دختر 21 ساله است که از بدو تولد با یک بیماری بسیار سخت دست و پنجه نرم می کند. تمام بدن وی تقریبا فلج است و تنها می تواند پای چپش وسرش را تکان دهد و حرکات محدودی در بدن داشته باشد.

وی با این وضعیت که بسیار سخت است تصمیم گرفت تا یک رمان تخیلی را بنویسد و تایپ کند. او به مدرسه نرفته است اما با کمک مادرش می تواند بخواند و بنویسد و حالا تایپ کردن با پایش را نیز آموخته است.

وی رمان خودش را آغاز کرده و چند فصلی از آن را نوشته است. در تمام این مدت او تنها با پای چپش این رمان را تایپ می کند و این نشان از کوشش و تلاش او دارد. "هو" خودش را نابغه نمی داند اما خودش را فردی با تمرکز بسیار می پندارد.

۱۳۹۳/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...