نسخه چاپی

فرق سیاست و همبرگر را نمی‌دانم!

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: متاسفانه بنده اهل سیاست نیستم و در كل فرق سیاست و همبرگر را نمی دانم اما در طول مدت همكاری من با شبكه‌های ماهواره‌ای، هیچ مقام مسئولی به من تذكر نداد.

به گزارش نما ، امیر حسین اصلانیان مهاجم اسبق باشگاه پرسپولیس که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را در کارنامه خود دارد در واکنش به خبر چند روز گذشته سایت رویکرد مبنی بر همکاری‌اش با شبکه های ضد انقلاب مثل شبکه VOAبه خبرنگار این سایت گفت: نحوه همکاری بنده با تلوزیون های خارج کشور به عنوان کارشناس ورزشی بوده است و من هیچ گونه فعالیت سیاسی انجام نداده بودم. تنها فعالیت بنده تحلیل فنی بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا بود که این تحلیل ها را در اختیار برنامه های ورزشی شبکه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما هم قرار می دادم.

اصلانیان در پاسخ به این سوال که آیا شما از نحوه عملکرد این شبکه های تلویزیونی معارض خبر نداشتید و نمی دانستید که این شبکه به طور کلی علیه انقلاب اسلامی فعالیت می کنند، عنوان کرد: متاسفانه بنده اهل سیاست نیستم و در کل فرق سیاست و همبرگر را نمی دانم اما در طول مدت همکاری من با این شبکه های تلویزیونی به عنوان کارشناس ورزشی هیچ مقام مسئولی برای این نحوه همکاری به من تذکر نداد.اگر تذکری داده می شد قطعا نحوه فعالیت ام را اصلاح می کردم.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ فرد و شخصی حتی در قالب تذکر به من نگفته بود که همکاری خود را با این شبکه قطع کنم.

مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس در رابطه با ادامه همکاری خود با شبکه های ضد انقلاب ،گفت: اگر حقانیت این موضوع مشخص شود که ارتباط من با شبکه های تلوزیونی اشکال داشته قطعا همکاری خود با این شبکه های تلویزیونی قطع می‌کنم. اما به طور کلی سعی می کنم از این به بعد تمرکز خود را بر فعالیت در شبک‌های داخلی بگذارم و تمام تلاش خود را در راستای فعالیت در حوزه ورزش داخلی قرار دهم.

اصلانیان، توضیح داد: من در 15 سال فعالیت ورزشی ام تا امروز هیچ حاشیه نداشتم و احساس می کنم برخی جریان ها در هجمه به من شیطنت کردند. من در حال حاضر تمرکز خود را به خاطر علاقه به نونهالان و نوجوانان بر ورزش پایه گذاشتم.

این مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه بعد از انتشار این خبر به من هجمه های زیادی وارد شد، توهین کنندگان از الفاظ رکیک استفاده کرده و به من انگ وطن فروشی زدند این درحالی است که بنده با وجود داشتن تابعیت یک کشور غربی به خاطر عشق به وطنم در ایران ماندم و به فعالیت حرفه ای خود می پردازم.

این کارشناس ورزش در پایان به نحوه عملکرد برخی از کاربران شبکه های اجتماعی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در چند روز گذشته شبکه های اجتماعی جولانگاه توهین به ستاره های سابق ورزشی از جمله محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال شده است که بنده هم از این موضوع مستثنی نیستم.

۱۳۹۳/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...