نسخه چاپی

فلسطین شریك حزب‌الله در مقاومت است

دبیر كل جبهه مبارزه مردمی فلسطین با تاكید بر اینكه عملیات حزب‌الله در مزارع شبعا تنها بخشی از پاسخ به تجاوز اسرائیل بوده تاكید كرد: مشاركت در محور مقاومت برای رویارویی با اسرائیل گزینه راهبردی گروه‌های فلسطینی است.

به گزارش نما، «خالد عبدالمجید»، دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین در گفت‌وگو با فارس در دمشق عملیات قهرمانانه مقاومت اسلامی حزب الله در مزارع اشغالی شبعا را تنها اولین پاسخ از سوی مقاومت لبنان به تجاوز دشمن صهیونیستی در قنیطره و دیگر تجاوزات اسرائیل علیه خاک کشورهای عربی و بخصوص محور مقاومت دانست.

عبدالمجید تصریح کرد: غرور و خودخواهی‌های اسرائیل که در برهه اخیر بخصوص به خاطر مداخله آن در بحران سوریه افزایش یافته اوضاع را به این سمت هدایت کرد که باید جواب دندان شکنی به رژیم اسرائیل داد بنابراین عملیات مقامت یکی از پاسخ‌های احتمالی به رژیم صهیونیستی و به نام همه اردوگاه مقاومت است.

دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین تاکید کرد:گروه‌های مقاومت فلسطین در داخل اراضی فلسطینی و خارج از آن خود را در خندق مشترک مقاومت می‌بینند و شریک مقاومت لبنان در مقابله با دشمن اسرائیلی هستند و در صورتی که رژیم صهیونیستی دست به ارتکاب حماقت نظامی جدیدی در منطقه بزند با مقاومت خواهند بود چرا که برای فلسطینیان شریک شدن با محور مقاومت در رویارویی با اسرائیل گزینه راهبردی است.
عبدالمجید در پایان تاکید کرد: پاسخ مقاومت به تجاوز اسرائیل ادامه دارد و عملیات دیروز مزارع شبعا تنها بخشی از پاسخ و نه همه آن بود.

۱۳۹۳/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...