نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

حالا در جلسه afc چی بپوشم؟!

عکس خبري -حالا در جلسه  afc چي بپوشم؟!

خانه دوست کجاست؟ به تو چه! میگم بگیرنت ها!  این ها نه فحش بود، نه دیالوگ یه فیلم تراژیک! بلکه گزیده ای از «همه چی آرومه» های این هفته مونه! بخونید و حالشو ببرید!

اندر کاربرد های گل واژه «به تو چه»
این هفته، بیش از همه سازمان ها و بخش های کشور، وزارت امور خارجه بود که بود! بعد از این که این آقا با اون آقا در اون جا قدم زدن و همه گفتن، این که هردو دست در جیب داشتن برای این بوده که به طرف مقابل بفهمونن هیچی نیستی، این بار وزارت خانه مربوطه، مجبور است توجیهی بیاورد که«آخه به نایب رییس مجلس آلمان چه؟! رفع حصر به تو چه؟» اون شعره بود که آقا موقشنگه که از قضا خیال میکنه خیلی بامزه است توش هی می گفت به تو چه! حالا بیاد برای این خانوم نایب رییس بسراید!

خودت بیا وگر نه میگیم بگیرنت!
حتما یادتون هست مردم تو نظر سنجی ها رأی دادن که با سربازان فوتبالیست فراری طبق قانون رفتار کنید. این جا رو می دیدن دیگه! به طرف فرصت دادن تو تیم ملی بازی کنه و بعد خودش رو معرفی کنه، ول کرده رفته قطر داره با باشگاهش تمرین می کنه! بعد رییس فدراسیون هم میگه چند ماه از قراردادش بیش تر نمونده، برمی گرده و تو یه تیم نظامی بازی می کنه! این جاست که سردار کمالی هم میگه اگر دادگاه رأی بده، به اینتر پل میگیم دستگیرش کنه. نکن دیگه برادر من! نکن! به حرف مردم گوش بده!

حالا در جلسه  afc چی بپوشم؟
گفتن ناجوان مردیه که از عراق باختیم و دو روز هم سرگرم دوپینگ بازیکن اون ها بودیم تا به مسابقات برگردیم! این ها به کنار! تازگی ها اخباری درز کرده که آقایون 28 دقیقه دیر به جلسه رسیدن! آنها شنبه‌شب را می‌توانستند در هتل بمانند، اما دیر از کانبرا به سمت سیدنی حرکت کردند و به همین دلیل جلسه به راند دوم و سوم هم کشیده شده بود. این رویداد احتمالا به دلیل مهم بودن جلسه نبود، بلکه به این سبب بود که آقایان دیر به جلسه رسیدند و اتفاقا مقامات فدراسیون فوتبال عراق و کنفدراسیون فوتبال آسیا از این ماجرا تعجب کرده بودند. خوبه آقا بودن، والا اگر خانوم بودن و بحث «حالا چی بپوشم؟» پیش می اومد، کلا به جلسه نمی رسیدن!

ترس از 444 روز؟
یادتون هست وطن امروز چند وقت پیش تیتر زد «333 روز به دنبال ویزا»؟ در هفته گذشته یهویی دولت گزینه جدید سفیر ایران در سازمان بین الملل رو کرد.حالا چرا نیمه شب رسانه ای شد به کنار اما اینطوری از تیتر 444 روز پیشگیری شد یا عزت ایران در مقابل گستاخی و بی قانونی آمریکا حفظ شد؟

۱۳۹۳/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...