نسخه چاپی

جلالی: در مورد تیم‌ملی صحبت نمی‌كنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دیدار مقابل این تیم برای ما یك امتحان بزرگی به حساب می‌آمد.

به گزارش نما ، مجید جلالی پس از پیروزی 3 بر 2 سایپا مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: این بازی امتحان بزرگی برای ما بود. 2 گل زودهنگام دریافت کردیم و خیلی زود شیرازه تیم ما از هم پاشید اما در ادامه بازیکنان ما توانستند خیلی زود به بازی برگردند و 2 گل خورده را جبران کردیم. در پایان هم خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی به گل پیروزی بخش دست یابیم و 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: ما در بین دو نیمه به بازیکنان گوشزد کردیم که راه‌های نفوذ گسترش فولاد را ببندندو سعی کردیم تا نیمه دوم جلوی حملات این تیم را بگیریم که خوشبختانه این موضوع اتفاق افتاد و در پایان هم توانستیم پیروز میدان شویم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا اخراج مصطفی اکرامی بازیکن گسترش فولاد به کسب پیروزی تیمش کمک کرده یا خیر، گفت: طبیعی است که وقتی حریف یک بازیکن کمتر دارد به نفع ما خواهد بود. وقتی که بازی 2 بر 2 بود و برای ما هم بازی سنگینی در جریان بود اخراج بازیکن گسترش به ما کمک کرد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم.

جلالی در خصوص نوع بازی که گسترش فولاد به نمایش گذاشت تصریح کرد: گسترش فولاد در نیم فصل دوم ترمیم شده و 6 بازیکن جدید در این تیم حضور داشتند. این تیم در ادامه نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌ها تأکید کرد: من در این باره صحبت نمی‌کنم. البته 3-2 ماه است که در مورد تیم ملی صحبت نکرده‌ام و از شما هم خواهش می‌کنم در این مورد از من سوال نپرسید.

۱۳۹۳/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...