نسخه چاپی

حضور رسول خطیبی روی سكوها

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز به دلیل محرومیت در دیدار مقابل ملوان در هفته هجدهم لیگ برتر كار را از روی سكوها دنبال ‌می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر تراکتورسازی و ملوان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

* با تلاش‌های مدیرعامل باشگاه ملوان تماشای این دیدار رایگان اعلام شده و بیش از 10 هزار نفر درون استادیوم حضور دارند.

* شاهین ثاقبی و محمد پوررحمت‌الله بازیکنان فصل قبل ملوان که اکنون در تراکتورسازی حضور دارند. از سوی طرفداران ملوان مورد تشویق قرار گرفتند و سپس با دسته گل به سمت نیمکت تیم سابقشان رفتند.

* محمد آبشک که در نیم‌فصل نقل و انتقالات به ملوان آمده و سابقه بازی در داماش گیلان را دارد از سوی هواداران ملوان تشویق شد.

* رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی به دلیل محرومیتی که در بازی مقابل فولاد خوزستان نصیب او شده کار را از روی سکوها دنبال می‌کند.

* علی خسروی کارشناس داوری به دعوت هیات فوتبال انزلی این بازی را از نزدیک نظاره می‌کند.

* چمن ورزشگاه تختی که شرایط بسیار بدی داشت پس از تعطیلات 50 روزه لیگ برتر با تلاش مسئولان کیفیت بهتری پیدا کرده است.

* محمدحسین کنعانی و فرزاد حاتمی بازیکنان ملوان به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند.

* هواداران تراکتورسازی در جایگاه مخصوصی که برایشان در نظر گرفته شده حضور دارند. هواداران دو تیم بدون هیچ حاشیه‌ای تنها تیم خود را تشویق می‌کنند.

* در دقیقه 14 بازی پس از مصدومیت شهریار شیروند، آندرانیک تیموریان که روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت، وارد زمین شد. تیموریان در نقل و انتقالات نیم فصل بعد از جدایی از استقلال به تراکتورسازی پیوست و این اولین بازی او در فصل جاری است.

* حامد لک دروازه بان تراکتورسازی نیز روی نیمکت حضور دارد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...