نسخه چاپی

طالب لو:

دوست دارم به استقلال برگردم ولی نمی توانم

عکس خبري -  دوست دارم به استقلال برگردم ولي نمي توانم

دروازه‌بان فصل گذشته شاهین بوشهر گفت: «فعلا عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم و برای من در حال حاضر سلامتی‌ام از همه چیز مهمتر است.»

به گزارش نما به نقل از گل، وحید طالب لو فعلا مراحل درمانی مصدومیتش را پشت سر می‌گذارد و تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است.
طالب لو ابتدا در مورد وضعیت فعلی‌اش گفت: «در حال حاضر به صورت سبک وزنه می‌زنم و نرمش و دویدن هم جزو برنامه‌هایم است. هنوز معلوم نیست چه زمانی بتوانم تمرینات دروازه‌بانی را به صورت کامل انجام دهم ولی شرایط خوبی دارم. هفته آینده هم دوباره از دستم عکس خواهم گرفت.»

از طالب‌لو می‌پرسیم که در حال حاضر با کدام تیم به صورت جدی در حال مذاکره هستی که او پاسخ داد: «فعلا با هیچ تیمی مذاکره جدی ندارم. البته در این چند هفته هواداران استقلال خیلی به من لطف داشتند. آنها وقتی مرا در خیابان می‌بینند یا از طریق ایمیل زدن یا تماس گرفتن به من می‌گویند که چرا به استقلال برنمی‌گردم. حتی برخی از آنها از من ناراحتند که چرا برنمی‌گردم ولی وقتی من از استقلال پیشنهادی ندارم چطور می‌توانم برگردم؟»

طالب لو در خصوص شایعه حضورش در تراکتورسازی اظهار داشت: «من قبلا با آنها مذاکره کردم و جدیدا صحبتی با مسئولان این باشگاه نداشتم. فعلا عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم و برای من در حال حاضر سلامتی‌ام از همه چیز مهمتر است.»

۱۳۹۱/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...