نسخه چاپی

شیوع فساد در میان افسران پلیس انگلیس

بنابر نتایج گزارشی جدید، شمار افسران پلیس انگلیسی كه به خرید و فروش مواد مخدر پرداخته یا برای برآوردن نیازهای جنسی از اختیارات خود سوء استفاده می‌كنند، افزایش یافته است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی پرس‌تی‌وی نوشت: بنابر نتایج گزارشی جدید، شمار افسران پلیس انگلیسی که به خرید و فروش مواد مخدر پرداخته یا برای برآوردن نیازهای جنسی از اختیارات خود سوء استفاده می‌کنند، افزایش یافته است.

بررسی‌های سازمان «بازرسی سلطنتی پلیس انگلیس» در زمینه فساد در انگلیس و ولز بر یافته‌های گزارش «آژانس جرائم سازمان یافته خطرناک» که 18 ماه پیش پایان یافت و پنج شنبه منتشر شد.

گمان می‌رود این گزارش حاوی مواردی باشد که افسران افراد آسیب پذیر را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده یا از آنها اخاذی کرده‌اند.

در این گزارش آمده است تعداد پرونده‌های ثبت شده از سال 2009 روندی افزایشی داشته است.

بنابر این گزارش: سوء استفاده و تهیه مواد مخدر کنترل شده‌ نوع آ و ب نسبت به آنچه در سال 2010 گزارش شده بود در میان شمار بیشتری از نیروهای پلیس رایج‌شده است.

این تحقیق در یک بازه زمانی سه ساله انجام شده و بر اساس گزارش‌های اطلاعاتی از نیروهای پلیس در انگلیس و ولز است.

نتایج این بررسی همچنین نشان می‌دهد در 12 ماه منتهی به پایان مارس 2014 میلادی 406 مورد تحقیق درباره سوء رفتار جنسی پلیس انگلیس انجام شده است. طبق این گزارش، در دو سال گذشته 9 هزار مورد تحقیق در زمینه فساد پلیس صورت گرفته که در پنج هزار و 700 مورد از آنها نتیجه‌ای حاصل نشده است.

نتایج این گزارش همچنین نشان داد عملکرد عمده نیروهای پلیس در زمینه تحقیقات مربوط به فساد یکنواخت نیست و تنها نیمی از آنان دارای «طرحی کارآمد برای مبارزه با فساد» هستند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...