نسخه چاپی

چرا دراویش و بهائیت پیوند خوردند

نكته ای كه در گزارش احمد شهید قابل تامل است قرار گرفتن فرقه سیاسی تابنده در كنار فرقه ضاله بهائیت است. در این گزارش از دراویش و بهائیت به عنوان اقلیت نام برده شده است!

به گزارش نما ، تاریخ گواه است که استکبار هیچ گاه نقش مستقیم نفوذ به کشورهای اسلامی را بر عهده نگرفته است بلکه با ایجاد گروهک ها و فرقه های مختلف اهداف خود را در سرزمین های اسلامی پیاده می کند.

پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران اسناد یافت شده از تشکیلات رژیم پهلوی، خبر از ارتباط تنگاتنگ این رژیم با فرقه ضاله بهائیت داد.

مجله «اخبار امری نشریه رسمی محفل بهائیان» در سال 1330 در شماره پنج خود از ارتباط خود با رژیم صهیونیستی و بهائیان پرده برداشت و بهائیت را عامل رشد و ترقی اسراییل معرفی می کند. این ارتباط تا جایی پیش رفت که شوقی افندی در شماره هشت اخبار امری بیان می‌کند که دولت اسرائیل راحتی ما را فراهم کرد!

همسر آمریکایی شوقی افندی، بهائیت و رژیم نامشروع صهیونیستی را همچون حلقه‌های زنجیر به هم پیوسته معرفی می‌کند و در دی ماه هزارو سیصدو چهل بیان می‌کند: من ترجیح می‌دهم که جوان‌ترین ادیان (بهائیت) از تازه‌ترین کشورهای جهان (اسرائیل) نشو و نما نماید، و در حقیقت باید گفت آینده ما (یعنی بهائت و اسرائیل) چون حلقه‌های زنجیر به هم پیوسته است!

پس از بررسی سیر تاریخی ارتباط رژیم صهیونیستی و بهائیت متوجه می شویم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این رابطه قوی تر و مستحکم تر شده است برای اثبات این ادعا کافی است به آخرین گزارش مغرضانه احمد شهید که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی همراه بود، مراجعه کنیم.

نکته ای که در گزارش احمد شهید قابل تامل است قرار گرفتن فرقه سیاسی تابنده در کنار فرقه ضاله بهائیت است. در این گزارش از دراویش و بهائیت به عنوان اقلیت نام برده شده است!

نمونه ی دیگر حمایت های فرقه ضاله بهائیت از دراویش حمایت همه جانبه شیرین عبادی جاسوس بهائی از این فرقه است.

یکی از نکات مهمی که در گزارش احمد شهید قابل تامل می باشد این نکته است، چرا دراویش که خود را گروهی مسلمان و دارای اعتقاد معرفی می کنند از این که در گزارش احمد شهید در کنار فرقه ضاله بهائیت که کارنامه مشخصی دارد و مورد حمایت آشکار سازمان های جاسوسی است، از آنان نام برده شده است اعتراضی نکرده اند!

با توجه به موضوع بالا دو نظریه مطرح است:
اول آن که دراویش فرقه ضاله بهائیت را قبول داشته و از حمایت های رژیم صهیونیستی و بهائیت از خود استقبال می کنند.
دوم آن که فرقه سیاسی تابنده به شعار جدایی دین از سیاست که خودشان مطرح کرده اند پایبند نبوده و با هر دستاویزی حتی فرقه ضاله بهائیت، خواستار مطرح شدن و هم پیمانی با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی است.

با توجه به نظریات ارائه شده حتی اگر اکنون سران دراویش از حمایت های فرقه بهائیت ابراز برائت کند، حضور خود در فتنه 88 و تجمعات غیر قانونی در کنار فرقه بهائیت و در یک جبهه و با هدفی مشترک را چگونه توجیه می کنند؟

با کمی تامل به راحتی می توان از پیوند این دو فرقه در جهت مقابله با جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت، پیوندی که در شهریور ۹۳ و برگزاری جلسات خصوصی این دو فرقه در سوئیس با حمایت و پشتیبانی رژیم نامشروع صهیونیست نمایان شد.

اخیرا ارتباط این دو فرقه با برگزاری جلسات مختلف قوی تر شده است تا پروژه صهیونیستی فرقه سازی به پروژه پیوند فرقه های مختلف با یکدیگر همراه باشد.

پایگاه خبری فرقه نیوز بزودی از این ارتباط پرده برخواهد داشت تا فقرایی که به امید دستیابی به عرفان به این فرقه ملحق شده اند از ارتباط شوم سران فرقه سیاسی تابنده و تشکیلات صهیونیستی بهائیت مطلع شوند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...