نسخه چاپی

نماینده سابق مجلس مجری تلویزیون می شود

عکس خبري -نماينده سابق مجلس مجري تلويزيون مي شود

علیرضا دهقانی نماینده مجلس هشتم كه در راهیابی به دوره جدید پارلمان ناكام ماند به عنوان یكی از گزینه های اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» مطرح شده است.


نماینده سابق ایذه و باغملک به عنوان یکی از گزینه های اصلی اجرای یک برنامه ورزشی شبکه دوم سیما مطرح شده است.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از صراط، علیرضا دهقانی نماینده مجلس هشتم که در راهیابی به دوره جدید پارلمان ناکام ماند به عنوان یکی از گزینه های اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» مطرح شده است.

«ورزش از نگاه دو» که از سابقه اجرای بیش از دو دهه در ورزش تلویزیون برخوردار است تاکنون دارای مدیریت پایداری نبوده و در این دوران تیم های متعددی را با اجراهای جهانگیر کوثری، اسکندر کوتی، نیما نهاوندیان، محمد یوسف نژاد، امید گلمکانی، پوریا تابان و حمید سجادی تجربه کرده است اما جایگاه چندانی در میان برنامه های ورزشی رسانه ملی کسب نکرده و از طرفی علیرغم توجه ویژه مدیریت شبکه به این برنامه، نتوانسته تاثیرگذاری لازم را در ورزش کشور ایفا کند.

شنیده ها حاکی است، تیم فعلی «ورزش از نگاه دو» به جهت اجرا و جذابیت موضوعی انتقادهای مدیران شبکه و مدیریت رسانه ملی را به همراه داشته است. چرا که در ارزیابی عملکرد برنامه های ورزشی صدا و سیما در رتبه آخر قرار گرفته است.

دهقان و مدیران ورزش رودرروی هم

علیرضا دهقان در دوران نمایندگی مجلس و در جایگاه ریاست کمیته ورزش با مدیران سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش وارد چالش زیادی در خصوص انتصاب های سیاسی و غیر کارشناسی دستگاه ورزش شده بود که انتظار می رود در این میان مقاومت هایی برای عدم تحقق آن صورت پذیرد. وی از مخالفان ورود اهالی سیاست به ورزش به ویژه انتخاب اعضای هیات مدیره‌های جدید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود که در مهرماه سال گذشته در زمان انتصاب های هیات مدیره دو باشگاه بزرگ پایتخت کار به تهدید هم کشیده شد.
وی در سخنان تندی در برنامه ۹۰ از این اقدام به عنوان "نوعی عقب گرد در مدیریت ورزش" یاد کرده و گفته بود: مجلس درخصوص انتصاب های سیاسی و غیر کارشناسی وزارت ورزش در باره مدیرعامل پرسپولیس وارد عمل شده و در جلسه ای با اعضای کمیته ورزش و جوانان موضوع را بررسی خواهد کرد.

به نظر می رسد، خبر انتخاب این مجری برای برنامه ورزشی شبکه دوم سیما می تواند موجب ناخوشنودی مدیران ورزش را فراهم آورد.

شایان ذکر است، دهقان، پیش از نمایندگی مجلس شورای اسلامی در بخش ورزشی سیما به گویندگی اخبار ورزشی مشغول بوده است. وی در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران نامزد شد اما نتوانست آرای لازم را برای نمایندگی مجلس کسب کند.

۱۳۹۱/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...