نسخه چاپی

افزایش خرید و فروش مسكن در زمستان

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاك تهران با بیان اینكه در هفت روز نخست بهمن ماه 37 هزار و 981 قرارداد مسكن به ثبت رسید، گفت: از این تعداد 7 هزار و 798 قرارداد مربوط به شهر تهران بوده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسام عقبایی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران، با اشاره به آمار خرید و فروش مسکن در بهمن ماه، اظهار داشت: آمار خرید و فروش ها در زمستان امسال در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده است و این روند در بهمن ماه هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در 7 روز اول بهمن امسال 37 هزا و 981 قرارداد در کل کشور به ثبت رسیده است، گفت: 23 هزار و 290 قرارداد خرید و فروش و 12 هزار و 941 اجاره نامه در این مدت به ثبت رسید.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران افزود: مجموع قراردادها در شهر تهران در هفت روز اول بهمن به عدد 7 هزار و 798 قرارداد رسید که از این تعداد 3 هزار و 912 قرارداد برای مبایعه نامه و 3 هزار و 624 قرارداد برای اجاره بوده است و مابقی هم مربوط به سایر قراردادهای مسکن است.

عقبایی با تاکید بر اینکه قیمت ها در این مدت تغییری نداشته است، بیان کرد: پیش بینی افزایش قیمتی را در بخش مسکن تاپایان سال نداریم اما وضعیت خرید و فروش مسکن نسبت به نیمه اول سال بهبود پیدا کرده است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...