نسخه چاپی

آذری: ضرب‌الاجل حكم صادقیان به پایان رسید

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: ضرب‌الاجل حكم كمیته انضباطی در مورد پرداخت حق رشد پیام صادقیان به باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سعید آذری در مورد دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: با علی کفاشیان جلسه‌ای دوستانه داشتم و در مورد مسائل مختلف با او صحبت کردم که ترجیح می‌دهم رسانه‌ای نشود. دیداری هم با حسن‌زاده رئیس محترم کمیته انضباطی داشتم و در مورد حکم پیام صادقیان و پرداخت حق رشد با او صحبت کردم.

وی در مورد اینکه ظاهراً کمیته انضباطی از ذوب‌آهن خواسته که فعلاً در این مورد اقدامی نکند، گفت: اصلاً اینگونه نیست، من به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن پیگیر مطالبات و حق و حقوق باشگاه هستم. ضرب الاجل حکم کمیته انضباطی به پرسپولیس هم برای پرداخت حق رشد پیام صادقیان به پایان رسیده و با توجه به اینکه رأی قطعی است باشگاه ما حق و حقوق خودش را دریافت خواهد کرد. احتمالاً‌ این مهلت یکی دو هفته دیگر تمدید خواهد شد اما دریافت حق رشد قطعی است.

وی در مورد اینکه کفاشیان در مورد کی‌روش هم با او صحبت کرد یا نه، گفت: به نظر من باید ساختار فدراسیون فوتبال اصلاح شود. با این ساختار حتی اگر گواردیولا و مورینیو و بهترین مربیان ایرانی هم بیایند کاری از پیش نخواهند برد. ساختار فدراسیون فوتبال باید اصلاح شود. وزیر محترم ورزش به عنوان رئیس ورزش مملکت باید استراتژی جدیدی برای اداره فوتبال تعریف کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه نظرش در مورد اسدی دبیر جدید فدراسیون فوتبال چیست، گفت: من ایشان را نمی‌شناسم اما شنیده‌ام که او از طرف وزارت ورزش به این سمت انتخاب شده نمی‌دانم این شنیده‌ها چقدر صحت دارد ، به هر حال من آشنایی با ایشان ندارم.

۱۳۹۳/۱۱/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...