نسخه چاپی

امید عالیشاه درگفت و گو با نما:

زود است كه در مورد كیفیت بازیكنان پرسپولیس صحبت كرد

عکس خبري -زود است که در مورد کيفيت بازيکنان پرسپوليس صحبت کرد

بازیكن تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم بازیكنان جوان تیم با انگیزه تمرین كنند تا بتوانند از عوامل موفقیت پرسپولیس شوند. البته درخشان نشان داده كه می‌تواند از جوانان استفاده كند.

علیرضا حاجی میرزابابا- امید عالیشاه که با زدن گل برتری سرخپوشان در دربی سرخابیها محبوبیت ویژهای بین هواداران پیدا کرده بود با محرومیت سنگینی که برای خود ایجاد کرد یکی از عواملی شد که پرسپولیس 3 بازی متوالی خود را ببازد و حالا با انتخاب علیاکبر طاهری به عنوان مسئول تامالاختیار این باشگاه مترصد شروع رقابتهای پرسپولیس است تا جبران مافات کند.

پرسپولیس بازی‌هایش را با شکست به پایان رساند، این موضوع با توجه به  تعطیلات لیگ به ضرر پرسپولیس نیست؟
متاسفانه محرومیت و مصدومیت بازیکنان در حساس‌ترین مقطع فصل موجب شد که قهرمانی در جام حذفی را از دست بدهیم و فاصله‌مان با صدر جدول زیاد شود. پرسپولیس این فصل نتوانست چند مهره خوب فصل گذشته خود را حفظ کند و در ادامه نیز با مشکلات زیادی روبه‌رو شد که نگذاشت خود را به جمع مدعیان برسانیم.

پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل مدیرعامل نداشت، این به ضررتان تمام نمی شود؟
به طور حتم ما بیشتر از سایر تیم‌ها ضرر کردیم و سرمربی تیم نتوانست بازیکنان مورد نظرش را جلب کند. تنها چند بازیکن جوان و دو مهاجم خارجی به ما اضافه شدند که هنوز زود است که در مورد کیفیت و کمیت آنها صحبتی کنیم. قطعا با شروع مسابقات می‌توان درباره ارزشمند بودن آنها صحبت کرد. با این حال امیدوارم بازیکنان جوان تیم با انگیزه تمرین کنند تا بتوانند از عوامل موفقیت پرسپولیس شوند. البته درخشان نشان داده که می‌تواند از جوانان استفاده کند.

نام هیچ پرسپولیسی در لیست تیم ملی نیست و این موضوع بی سابقه است.
با وجود اینکه معتقدم به جز من، چند بازیکن دیگر پرسپولیس نیز شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند اما من به شخصه به نظر کارلوس کی‌روش احترام می‌گذارم. شاید قسمت ما نبوده که در موفقیت احتمالی تیم ملی سهمی داشته باشیم. من و همه پرسپولیسی‌ها آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان داریم و تلاش می‌کنیم با انجام تمرینات خوب حقانیت خود را در لیگ برتر ثابت کنیم.

خبردوپینگ شهاب زاهدی در اخبار مثل بمب صدا کرد، این دوپینگ عمدی بوده؟
خدا وکیلی شهاب بازیکن خوبی است. با شناختی که در این مدت از او پیدا کردم بعید می‌دانم که عمدا این کار کرده باشد. امیدوارم کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال حرکت ناآگاهانه زاهدی را از روی قصد نداند و او را با محرومیت یکی دو ساله مواجه نکند. شهاب بچه صاف و ساده‌ای است و می‌تواند در آینده بازیکن بزرگی شود. اگر محروم شود راه پیشرفت او بسته خواهد شد.

در نیم فصل نیلسون هم از پرسپولیس جدا شد.
نیلسون 3، 4 سال دروازه‌بان پرسپولیس بود اما نظر کادر فنی بر جدایی او بود و بایستی آن را پذیرفت. من به شخصه نیسلسون را دوست داشتم و از راهنمایی‌هایش استفاده کردم. دلم برای او تنگ می‌شود و امیدوارم در زندگی‌اش موفق باشد. او همیشه روحیه بالایی داشت که در بازی‌های حساس به تیم کمک زیادی می‌کرد.

گویا مصدومیتی داشتی که نتوانستی چند وقتی با تیم تمرین کنی موضوع چه بود؟
 از شروع تمرینات در کنار سایر اعضای تیم بودم اما به دلیل کوفتگی که در زانویم به وجود آمد تنها یک نوبت جدا از تیم تمرین کردم. امیدوارم پس از گذراندن دو هفته تمرینات بدنسازی با شروع برنامه‌های تاکتیکی به آمادگی و هماهنگی مدنظر درخشان سرمربی تیم برسیم.

در مورد جام باشگاه‌های آسیا نظرت چیست؟
به هر صورت پرسپولیس پس از چند سال موفق شده به این مسابقات مهم بازگردد. در بازی‌هایی که پیش رو داریم بایستی بهترین عملکرد خود را داشته باشیم تا بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم. امیدوارم با اضافه شدن تمامی بازیکنان نمایش قابل قبولی از خود ارائه کنیم. البته ما کار بسیار دشواری پیش رو داریم چرا که بایستی به طور همزمان در رقابت‌های لیگ نیز حضور پیدا کنیم که با توجه به فاصله به وجود آمده با صدر جدول بایستی تلاش وافری از خود نشان دهیم تا در هر 2 جامی که در آن شانس موفقیت داریم جزو مدعیان باقی بمانیم.

آیا به نظر خودت توانسته‌ای در این مدتی که در پرسپولیس بودی به اندازه‌ لازم رشد کنی؟
 مطمئنا با این انگیزه به پرسپولیس آمدم که بتوانم پیشرفت بیشتری داشته باشم. اصلا هر بازیکنی که به استقلال و پرسپولیس می‌رود با این نیت وارد این دو تیم می‌شود.  من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در این مدتی که در این تیم بود روند خوبی را سپری کردم و امیدوارم با کوشش بیشتر بتوانم ضمن پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال کشورم در یکی از باشگاه‌های خوب اروپا بازی کنم. بنابراین هر روز با تلاش بیشتری تمرین می‌کنم و تمام سعی‌ام را می‌‌کنم که بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام دهم.

۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...