نسخه چاپی

چاپ «شارلی ابدو» متوقف شد

هیئت تحریریه نشریه فكاهی فرانسوی «شارلی ابدو»، امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام كرد، انتشار نشریه فكاهی شارلی ابدو برای مدتی نامعلوم متوقف می شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، هیئت تحریریه «شارلی ابدو»، نشریه موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، در بیانیه‌ ای، از توقف انتشار این نشریه برای مدتی نامعلوم خبر داد.

به گزارش شبکه «ام تی وی» لبنان، هیئت تحریریه نشریه فکاهی فرانسوی «شارلی ابدو»، امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، انتشار نشریه فکاهی شارلی ابدو برای مدتی نامعلوم متوقف می شود.

هیئت تحریریه این مجله در بیانیه صبح امروز دوشنبه خود اعلام کردند: خوانندگان گرامی، تیم نشریه شارلی ابدو می بایست از تمامی شما به علت حمایت و همدلی که در هفته های گذشته با ما داشتید، تشکر کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما شما را فراموش نخواهیم کرد و به زودی و در هفته های آینده، به دکه های روزنامه فروشی باز خواهیم گشت.

هیئت تحریریه شارلی ابدو از علت توقف فعالیت خود خبری نداد.

نشریه فکاهی پس از حمله ای که در 7 ژانویه به دفتر این نشریه شد و در آن، 12 تن، از جمله سردبیر و شماری از کاریکاتوریست های آن کشته شدند، اقدام به انتشار کاریکاتوری از پیامبر گرامی اسلام (ص) بر روی جلد تازه ترین شماره اش کرد که این اقدام، خشم مسلمانان و آزاداندیشان جهان را برانگیخت.

۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...