نسخه چاپی

ما استاد بزرگ فوتبال ايران را صيد كرده‌ايم!

اظهارات تند معاون استقلال علیه رویانیان

عکس خبري -  اظهارات تند معاون استقلال عليه رويانيان

معاون باشگاه استقلال با انتقاد از اظهارات مدیرعامل پرسپولیس گفت: رویانیان فكر می‌كند فوتبال هم مثل اداره راهنمایی و رانندگی است و هر رفتاری كه با زیر مجموعه‌اش داشته، در فوتبال هم می‌تواند همین رفتار را داشته باشد و به همه امر و نهی كند.


به گزارش نما، علی نظری جویباری در گفت‌وگو با فارس درباره اظهارات روز گذشته محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس گفت: نمی‌دانم آقای رویانیان چرا این طور برخورد می‌کند. او یک فرد قانونمند است و پست‌های حساسی داشته و سال‌ها زحمت کشیده است اما باید بداند باشگاه‌ها هم سالیان سال است که فعالیت می‌کنند و این فعالیت در چارچوب قانون بوده است.

وی افزود: رویانیان که خودش مرد قانون است باید قانون را اجرا کند نه اینکه بگوید چون دیگران تخلف می‌کردند، پس او هم تخلف می‌کند. در این چند روز اخیر دیده‌ام که او با صحبت‌هایش به هواداران و مسئولان ما توهین کرده و همه در قبال این توهین‌ها سکوت کرده‌اند. رویانیان فکر می‌کند فوتبال هم مثل اداره راهنمایی و رانندگی است و هر رفتاری که با زیر مجموعه‌اش داشته، در فوتبال هم می‌تواند همین رفتار را داشته باشد و به همه امر و نهی کند. اداره راهنمایی رانندگی شرایطی را می‌طلبد که در ورزش این شرایط نیست، ورزش جای امر و نهی کردن نیست.

نظری جویباری تصریح کرد: رویانیان سردار است اما در حوزه کاری‌اش. سرداران ورزش افراد دیگری هستند مثل فتح‌الله‌زاده، پورحیدری، قلعه‌نویی، پروین و مظلومی و ... شخصی مثل محمد رویانیان نباید شأن و منزلت خود را پایین بیاورد. او مرد بزرگی در حیطه کاری خودش است و نباید قانون را زیر پا بگذارد.

معاون باشگاه استقلال درباره اینکه رویانیان گفته اگر پول داشت به جای ماشین، هواپیما به بازیکنان می‌داد، گفت:‌ اصلا بحثی نیست او اگر از جیب خودش هزینه می‌کند می‌تواند F14 هم بدهد. مهم این است که این پول از بیت‌المال نباشد.

نظری جویباری درباره اینکه در سال‌های گذشته سپاهان و استقلال در نقل و انتقالات پیشتاز بودند و امسال که پرسپولیس در نقل و انتقالات پیشتاز بوده، همه انتقاد می‌کنند،‌ گفت: من اصلا بحثی بابت یارگیری پرسپولیس ندارم. رویانیان برای شادی هواداران این تیم می‌تواند هر بازیکنی که دوست دارد بگیرد اما قرار نیست با این سبکی که در حال یارگیری است به بقیه توهین کند.

وی اضافه کرد: آقای رویانیان! اگر قانون را می‌دانی و سال‌های سال پلیس بوده‌ای این طور حرف زدن در شأن یک آدم بزرگ نیست. اینکه بخواهد به استقلال و سپاهان حمله کند،‌ درست نیست. واقعا ما فدارسیون ضعیفی داریم در شرایطی که خود فرد می‌گوید در حال ریخت و پاش است، هیچ اقدامی نمی‌کند و می‌گوید مدرک نداریم. از این واضح‌تر که خودش در تلویزیون می‌گوید به بازیکنان هواپیما می‌دهم.

معاون باشگاه استقلال با بیان اینکه جذب امیر قلعه‌نویی مهمترین نقل و انتقال فصل بوده است، به فارس گفت: همه دوست دارند مربی‌ای داشته باشند که برای آنها قهرمانی بیاورد و استقلال توانسته چنین سرمربی را جذب کند اما همه خیلی ساده از کنار این مسئله می‌گذرند. اگر اکنون احسان قائم مقامی که استاد بزرگ شطرنج ایران است، با من بازی کند و به من مهره‌های طلا بدهند و به او مهره‌های پلاستیکی،‌ باز این من هستم که مات می‌شوم. ما استاد بزرگ فوتبال ایران را صید کرده‌ایم و در نقل و انتقال بازیکنان هم بازیکنان بزرگی گرفته‌ایم. مگر سیاوش اکبرپور و امیرحسین صادقی بازیکنان کمی هستند؟

نظری‌جویباری اضافه کرد: سال گذشته استقلال تیم بسیار خوبی داشت و اگر مصدومیت تیموریان و حیدری نبود، استقلال صددرصد قهرمان می‌شد. این مسابقات است که مشخص می‌کند چه تیمی در نقل و انتقالات موفق بوده است. هر چند معتقدم پرسپولیس مهره‌های خوبی گرفته اما از قدیم گفته‌اند دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند. نمونه بارز آن هم تیم استیل آذین بود. من می‌گویم آقای رویانیان بهتر است کار خودش را بکند و این همه پرخاش نکند.

نظری جویباری با انتقاد از سقف قرارداد گفت: وقتی فدراسیون نمی‌تواند با هیچ تیمی حتی آنهایی که ضعیف هستند، برخورد کند، چرا سقف قرارداد گذاشته است؟ ما خیلی خوشحال هستیم که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات موفق باشد اما با توهین کنار نمی‌آییم. بهتر است افراد هنگام حرف زدن به فکر آینده خود هم باشند. اصلا آقای رویانیان مگر از ورود شما به فوتبال چقدر می‌گذرد؟ فوتبال جای دستور دادن نیست. ما به شیوه صحبت کردن و برخوردی که دارید، اعتراض داریم و نمی‌توانیم مقابل این نوع برخورد سکوت کنیم.

۱۳۹۱/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...