نسخه چاپی

آخرین خبر از سقوط هواپیمای دو نفره

مدیركل مدیریت بحران مازندران با اشاره به سقوط هواپیمای دو نفره از عصر روز گذشته گفت: هنوز اثری از هواپیمای مفقود شده نیست اما احتمال می‌دهیم كه در آب سقوط كرده باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رستم زرودی دقایقی پیش اظهار داشت: با وجود آغاز جست‌وجو برای یافتن هواپیمای کوچک آموزشی ـ تفریحی از بعد از ظهر دیروز تاکنون، اما هنوز هیچ اثری از این هواپیمای مفقود شده نیست.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه با کمک نیروهای امداد و نجات و ستاد بحران در حوزه آبی و خشکی همچنان در جست‌وجوی هواپیمای مفقود شده هستیم، افزود: تاکنون حوزه پروازی تنکابن، رامسر، شرق گیلان و «کلاچای» مورد جست‌وجو قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: احتمال می‌دهیم که هواپیما در آب سقوط کرده باشد، بنابراین جست‌وجوهای بیشتری در حوزه آبی انجام می‌شود.

این مسئول درباره فاصله بین آغاز پرواز و قطع ارتباط با برج مراقبت، به فارس گفت: زمان قطع ارتباط خلبان ایرانی با برج مراقبت، حدود ۱۲:۳۵ دقیقه است و هواپیما نیز ۱۲:۵ دقیقه به پرواز درآمده بود.

یک هواپیمای کوچک آموزشی تفریحی با دو سرنشین ایرانی (خلبان) و عربستانی (گردشگر) بعد از ظهر دیروز در حال پرواز از رامسر به گیلان بود که ارتباط آن با مرکز قطع و تاکنون اثری از این هواپیما پیدا نشد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...