نسخه چاپی

گزارش تمرین پرسپولیس

طبق دستور باشگاه زمان ورود و خروج بازیكنان و مربیان ثبت می‌شود تا مشخص شود آنها چه ساعتی به محل تمرین می‌آیند و چه ساعتی هم از محل تمرین خارج می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید.

*طبق دستور باشگاه ساعت ورود و خروج بازیکنان و مربیان را به ورزشگاه درفشی‌فر توسط مسئولان حراست این ورزشگاه نوشته می‌شود تا زمان ورود و خروج بازیکنان مشخص شود.

*تمرین امروز با 10 دقیقه تأخیر آغاز شد و بازیکنان رأس ساعت 15 و 10 دقیقه با سوت حمید درخشان تمرین را آغاز کردند.

*حدود 30 هوادار تمرین امروز سرخپوشان را در سکوت کامل تماشا کردند.

*محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین روز گذشته غایب بود امروز از ابتدای تمرین پابه‌پای بازیکنان فعالیت کرد.

*بازیکنان پرسپولیس زیر نظر مسعود مؤمنی مربی بدنساز خود بدن‌هایشان را گرم کردند. آنها در ابتدا به کار با توپ پرداختند و با این تمرین به استقبال تمرین امروز رفتند.

*مطابق روزهای گذشته امروز هم رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند دور زمین به صورت اختصاصی دوید.

*بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها که زیر نظر مسعود مؤمنی برگزار شد به استارت‌های کوتاه در گوشه زمین اختصاص داشت.

*حمید درخشان امروز دو جلسه کوتاه با بازیکنانش برگزار کرد، ابتدا در ابتدای تمرین و سپس در اواسط تمرین بازیکنان پرسپولیس دور هم جمع شدند و به صحبت‌های سرمربی تیمشان گوش دادند.

* پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن مصدوم شده بود امروز در کلینیک درفشی‌فر حاضر شد و به مداوای پای مصدومش پرداخت.

*ادامه تمرین بازیکنان پرسپولیس به حفظ توپ در زمین بزرگ بود به این صورت که بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و بدون دروازه‌ به حفظ توپ پرداختند.

*در قسمتی از همین تمرین علی علیپور و مهدی دغاغله با یکدیگر برخورد داشتند که این برخورد باعث مصدومیت بازیکن جوان سرخپوشان شد به طوریکه پزشک بالای سر علیپور آمد اما مصدومیت این بازیکن جدی نبود و خیلی زود به تمرین برگشت.

*محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز غایب بود، گفته می‌شود وی برای هماهنگی‌های دیدار پرسپولیس و ملوان در تمرین امروز شرکت نکرده است.

*فرناندو گابریل هافبک جدید پرسپولیس که امروز پاسخ نامه فیفا درباره این بازیکن به مسئولان باشگاه پرسپولیس رسیده و در این نامه قید شده که این بازیکن مشکل ITCندارد امروز در تمرین شاداب‌تر از روزهای گذشته با تیم تمرین می‌کرد.

*بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها فوتبال در قالب دو تیم سبز و مشکی بود. در این تمرین حمید درخشان اصرار زیادی به پاس‌های عرضی و طولی به بازیکنان داشت و از آنها می‌خواست که سربالا بازی کنند.

*پیش از شروع فوتبال درون‌تیمی حسین عبدی برای اینکه بازیکنان تیم سبز را به بازی شاداب‌تر تهیج کند به آنها گفت که اگر بتواند یک گل بزند برایشان ناهار خواهد خرید!

*یکی از دوستان حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس که با اتومبیل عجیبی به ورزشگاه درفشی‌فر آمد به طوریکه اتومبیل او سوژه خبرنگاران و افراد حاضر در درفشی‌فر بود و جالب اینجاست که پلاک این ماشین برای منطقه آزاد انزلی بود و شاید این حضور بی ارتباط با دیدار پرسپولیس مقابل ملوان در روز جمعه نباشد.

*یکی از مأموران نیروی انتظامی امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بود.

*عده‌ای از لیدرهای پرسپولیس عنوان می‌کردند که برنامه‌ای برای تشویق سرخ‌پوشان در بازی روز جمعه ندارند و تنها می‌خواهند پرسپولیس را تشویق کنند تا با این کار اعتراض خود را به عدم نتیجه‌گیری این تیم در چهار بازی اخیر نشان دهند.

*جنب و جوش حمید درخشان در تمرین امروز جالب بود به طوریکه او هم کمتر از بازیکنان در زمین نمی‌دوید.

*از همان ابتدای تمرین سه دروازه‌بان پرسپولیس زیر نظر نادر باقری به تمرین پرداختند.

* در اواخر تمرین در صحنه ای از بازی برخوردی میان خانزاده و مبین میردورقی به وجود آمد که با وساطت یکی دو نفر از بازیکنان میان این دو درگیری به وجود نیامد چون خانزاده به این بازیکن به شدت اعتراض کرد و حتی به دست او را هل داد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...