نسخه چاپی

كره شمالی: هیچ نیازی به مذاكره با آمریكا نیست

كره شمالی امروز چهارشنبه اعلام كرد كه نیازی نمی‌بیند تا با آمریكا كه به دنبال توطئه برای سرنگونی رژیم این كشور است، مذاكره كند.

به گزارش نما، رویترز نوشت: کره شمالی ضمن رد مذاکره با آمریکا و متهم کردن واشنگتن به توطئه برای سرنگونی دولت پیونگ یانگ، هشدار داده است که با استفاده از همه توانایی های نظامی خود، هر گونه حمله را پاسخ خواهد داد.

مواضع دولت کره شمالی در حالی است که مانورهای نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی قرار است در ماه مارس آغاز شود. پیونگ یانگ پیش از این پیشنهاد داده بود تا در صورتی که واشنگتن و سئول، اجرای این مانورها را متوقف کنند، این کشور نیز اجرای آزمایش های هسته ای را به صورت موقت، متوقف خواهد کرد.

در عین حال، کمیسیون ملی دفاع کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد که آمریکا به روشن کردن آتش جنگ تجاوزکارانه نزدیک شده است.

این کمیسیون در ادامه افزود: تا زمانی که امپریالیست های تبهکار آمریکا برای سرنگونی دولت کره شمالی تلاش می کنند، ارتش و مردم کره شمالی نیازی نمی بینند و تمایلی ندارند تا برای مذاکره با آمریکا، دور یک میز بنشینند.

کمیسیون ملی دفاع کره شمالی تاکید کرد: پیونگ یانگ تصمیم گرفته است تا صفحه آخر تاریخ آمریکا را بنویسد.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه 22 ژانویه با یوتیوب تاکید کرد که در طول زمان شما خواهید دید که رژیمی مثل کره شمالی، سقوط خواهد کرد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...