نسخه چاپی

نام پیامبر از بیمارستان كیش پایین آورده شد!

در اقدامی عجیب نام بیمارستان پیامبر اكرم(ص) به منطقه آزاد قشم تغییر كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در زمانی که کشورهای غربی با هدف ایجاد موجی از اسلام‌هراسی در دنیا به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) جهان هتک حرمت می‌کنند و مسلمانان ایران نیز همراه با مسلمانان جهان در واکنش به اهانت‌های اخیر یک نشریه فرانسوی انزجار خود را از این روزنامه اعلام و محکوم می‌کنند، مسئولان سازمان منطقه آزاد در اقدامی عجیب و نامعلوم نام بیمارستان ۱۴۳ تختخوابی قشم را که با نام پیامبر عظیم‌الشان اسلام نامگذاری شده بود به نام بیمارستان منطقه آزاد قشم تغییر دادند.

این بیمارستان که به ۱۶۳ تختخواب افزایش یافته در گذشته توسط مسئولان وقت سازمان منطقه آزاد با نام پیامبر اکرم مزین و نامگذاری شده بود اما اخیرا توسط مسئولان جدید این سازمان در زمانی که به موعد بهره‌برداری آن نزدیک شده تغییر نام پیدا کرده است.

با توجه به سیل عظیم مسافران داخلی و حتی مسافران خارجی با توجه به قوانین راحت مناطق آزاد که بدون ویزا به این جزیره سفر می‌کنند آیا بهتر نبود به جای حذف نام پیامبر اسلام (ص) نام بیمارستان منطقه آزاد قشم به نام بیمارستان پیامبر اکرم منطقه آزاد قشم نام‌گذاری و مزین می‌شد.

نام بیمارستان پیامبر اعظم نه تنها در عکس‌ها و تابلوی آن قابل رویت بود بلکه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه آزاد قشم، خبرگزاری‌های رسمی کشور محلی و روزنامه‌های کثیرالانتشار بارها تکرار شده است.

عملیات احداث این بیمارستان با زیربنای بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع از آبان‌ماه سال ۸۸ با اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد ریال شامل هفت اتاق عمل و بخش‌های ویژه MRI و سی.تی.اسکن با ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به ساکنان جزیره، گردشگران و مسافران توسط سازمان منطقه آزاد قشم آغاز و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...