نسخه چاپی

عكس: دعوت اینستاگرامی رسایی از ظریف

حجه الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عكسی نوشت:


1.jpg

آقای ظریف به جای قدم زدن با یک جانی و قاتل، با ملت ایران در ۲۲ بهمن قدم بزنید!


سال قبل وقتی دولت یازدهم از امضای توافقنامه ژنو سرمست بود و به خیال خودش در برابر تهدیدات آمریکا کار بزرگی کرده بود، ۲۲ بهمن ۹۲ فرا رسید و مردم با رهبرشان و به عشق رهبرشان در خیابان ها ایران قدم زدند.

یک هفته بعد امام خامنه ای در دیدار با مردم تبریز خطاب به مسئولان دولتی با یادآوری سخنان خود در ابتدای سال ۹۲ در مشهد مقدس فرمودند:

تصور برخی دولتمردان دولت قبلی و همچنین برخی دولتمردان دولت فعلی این است که اگر ما در قضیه هسته ای، با امریکا مذاکره کنیم، موضوع حل می شود. من هم به دلیل اصرار آنها بر مذاکره درخصوص موضوع هسته ای، گفتم مخالفتی ندارم اما همان موقع هم تاکید کردم که خوشبین نیستم.

ایشان افزودند: نشانه های خوشبین نبودن، اکنون در حال آشکار شدن است و دلیل بارز آن هم، اظهارات سخیف و توهین آمیز سناتورها و مقامات امریکایی بر ضد ملت ایران است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: البته ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پاسخ این اهانت ها را داد و به مقامات امریکایی تو دهنی زد. حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: یکی از علت های حضور گسترده تر و پرشورتر ملت در راهپیمایی 22 بهمن، گستاخی، زیاده خواهی، بی ادبی و پررویی مقامات امریکایی بود که مردم با غیرت دینی خود به صحنه آمدند تا به دولت امریکا اعلام کنند که دچار اشتباه محاسبه نشود زیرا مردم در صحنه هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: تا وقتی که چشم ما به دست دیگران یا به کاهش تحریم ها و یا اظهارات مقامات امریکایی دوخته شده باشد، به جایی نخواهیم رسید. من اصرار دارم که مسئولان به نیروی داخلی تکیه و به مردم اعتماد کنند تا این سرچشمه فیاض و تمام نشدنی در داخل، خروشان و فروزان و جوشان شود. اگر این کار انجام شود، قطعاً همه درهای بسته باز خواهد شد و باید در همین مسیر حرکت و عمل کرد.

آقای روحانی، پارسال از قدم زدن با ملت ایران آنچه باید می آموختید، نیاموختید، امیدوارم امسال به توصیه سال قبل رهبر انقلاب توجه کنید و از وعده های خیالی آنها چشم بکنید.

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...