نسخه چاپی

نظركفاشیان درباره حضور درانتخابات فدراسیون

رئیس فدراسیون فوتبال با تاكید براینكه فدراسیون فوتبال بدهی بابت مالیات كی‌روش ندارد، گفت: هنوز نامزدی من در انتخابات سال آینده فدراسیون قطعی نیست اما در یك سال باقیمانده تا انتخابات دور جدید، تلاش دارم تا خدمت بهتر را انجام دهم.

علی کفاشیان صبح امروز در حاشیه دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این فدراسیون مالیات تمامی مربیان خارجی را پرداخت کرده و مشکل مالیاتی برای مربیان خارجی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، وی درباره آخرین وضعیت کی‌روش ‌گفت: قراردادی که با آقای کی روش بعد از جام جهانی منعقد شد، چهارساله است که یکی از آن بعد جام ملت‌ها بود که اکنون این باره رضایت حاصل‌شده ‌که کارشان را ادامه دهند.

کفاشیان افزود: آنچه وی از آن گلایه کرده نبود برخی امکانات برای ادامه کارش است.

وی گفت: کی‌روش اکنون برای ادامه کار و اجرای مأموریت بعدی خود یعنی آمادگی برای جام جهانی، ‌فراهم کردن برخی امکانات را مطرح کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال این امکانات را شامل برگزاری اردوها و بازی‌های خوب و تأمین زمین مناسب عنوان کرد و ادامه داد: اگر ما بتوانیم این امکانات را فراهم کنیم آقای کی‌روش به‌طور قطع همکاری خود را با تیم ملی فوتبال ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا امکانات برای ادامه فعالیت آقای کی‌روش فراهم‌شده یا خیر، اظهار داشت: هنوز این امکانات ضعیف بوده و به‌طور کامل فراهم نشده است اما در تلاش هستیم تا درخواست‌های وی محقق شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: یکی از گلایه‌های آقای کی روش، نامناسب بودن چمن‌های زمین‌های فوتبال است که در این راستا چمن‌های ما نیاز به اصلاح دارد.

وی تاکید کرد: آقای کی‌روش 25 روز دیگر به ایران بازمی‌گردد تا تیم ملی را برای رقابت با تیم ملی شیلی و سوئد در فروردین‌ماه آماده سازد.

کفاشیان درباره اولویت‌های فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اولویت‌های ما تیم ملی امید است؛ همچنین باید آمادگی لازم برای تیم ملی فوتبال به‌منظور حضور در مسابقات و رقابت با 40 کشور آسیایی برای راهیابی به جام جهانی را فراهم کنیم.

وی درباره وضعیت بدهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هر ورزشکار و باشگاهی باید بدهی خود به مالیات را بپردازد، این‌یک تکلیف است و اکنون اکثراً باشگاه‌های ما به ورزشکاران و نیز مالیات بدهکارند.

کفاشیان درباره وضعیت خود در فدراسیون فوتبال نیز اظهار داشت: هنوز نامزدی من در انتخابات سال آینده فدراسیون قطعی نیست اما در یک سال باقیمانده تا انتخابات دور جدید، تلاش دارم تا خدمت بهتر را انجام دهم.

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...