نسخه چاپی

تذكر جدی به ظریف درباره لبخند و قدم زدن

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران برای مقابله با آمریكا 250 هزار نفر از بهترین فرزندان خود را از دست داده است و برخی افراد باید بدانند با لبخند زدن و قدم زدن با این جماعت مشكلات كشور حل نمی‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس: سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی شب گذشته در تجمع بزرگ بسیجیان شهرضا با بیان اینکه‌ پیروزی انقلاب اسلامی ایران حاصل مجاهدت و ازخودگذشتگی هزاران انسان والامقام و ایثارگر است و باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم، افزود: در وضعیتی که کشورهای غربی با چپاول ثروت‌های خدادادی این مرزوبوم به حمایت‌های همه‌جانبه از رژیم پهلوی اقدام می‌کردند ملت شجاع و ایثارگر ایران به رهبری امام خمینی(ره) بر تمامی این قدرت‌های پوشالی غلبه کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایجاد خفقان و ترس در سطح جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های رژیم شاه برای مقابله با روند فزاینده فعالیت‌های انقلابی مردم بود، بیان داشت: رژیم پهلوی در زمینهٔ مدیریت کشور آن‌چنان ضعیف و ناکارآمد بود که انتخاب وزیران نیز از سوی کشورهای غربی انجام می‌گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نام ایران به‌عنوان یک ابرقدرت بزرگ و تاثیرگزار در معادلات بین‌المللی مطرح می‌شود، افزود: در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در اطراف تهران صحنه‌های دردناک حلبی‌آبادها و فقر و تنگدستی مردم بیداد می‌کرد و بسیاری از امکانات اولیه از قبیل آب، برق، گاز و تلفن جایگاهی در زندگی مردم نداشت.

سردار نقدی با تشریح روند گسترده توسعه و تعالی همه‌جانبه کشور در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: افزایش سن امید به زندگی، توسعه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور، توسعه گردشگری، خودکفایی نظامی و صنعتی کشور و در مجموع بهبود غیرقابل قیاس سطح زندگی مردم از مهم‌ترین مواردی به شمار می‌رود که تحقق آن از برکات پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در وضعیت کنونی کشور ایران در اکثر فناوری‌های نوین جزو کشورهای برجسته جهان مطرح است و توسعه صنعت فضایی، فناوری هسته‌ای، افزایش ضریب امنیت داخلی و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از مهم‌ترین دلایل تحقق این موفقیت‌های بزرگ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره اینکه رژیم صهیونیستی دوران زوال و نابودی خود را طی می‌کند، بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل آگاهی از دوران سیاهی که در انتظار دارد به تضعیف اساس اسلام روی آورده، اما تمامی اهداف پلید آن‌ها خنثی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهدا و سرداران شهرستان شهرضا در طول دوران جنگ تحمیلی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند، افزود: عزت و عظمت امروز ایران در معادلات بین‌المللی حاصل مجاهدت شهدایی همچون همت، طباطبایی و حیدرپور است.

نقدی با اشاره به اینکه روحیه ملت ایران سازش‌پذیری با دشمنان را نمی‌پذیرد، گفت: مستکبران جهان همواره برای دستیابی به اهداف خود در ایران عده‌ای را نماینده خود قرار می‌دهند و در وضعیت کنونی نیز آزادی سران فتنه به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه آن‌ها مطرح است.

وی اضافه کرد: ملت ایران برای مقابله با آمریکا 250 هزار نفر از بهترین فرزندان خود را از دست ‌داده ‌و برخی افراد باید بدانند با لبخند زدن و قدم زدن با این جماعت مشکلات کشور حل نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور با مشکل تورم و بیکاری مواجه است، متذکر شد: راهکارهای حل این مشکلات در اقتصاد مقاومتی تبیین شده است و باید در این عرصه مهم با تمامی توانایی وارد شویم.

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...