نسخه چاپی

ترقی: ایران كارآمدی اسلام برای زایش تمدن جدید اسلامی در دنیا را به اثبات رسانده است

عکس خبري -   ترقي: ايران كارآمدي اسلام براي زايش تمدن جديد اسلامي در دنيا را به اثبات رسانده است

رییس مركز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران كارآمدی اسلام برای زایش تمدن جدید اسلامی در دنیا را به اثبات رسانده است.


به گزارش نما به نقل از ايسنا، حمیدرضا ترقی كه در راس هياتي از حزب موتلفه اسلامي به چين سفر كرده بود، در ديدار با معاون وزير ارتباطات و امور بين‌الملل حزب حاكم چين، ضمن مثبت ارزيابي كردن تبادل هيات‌هاي سياسي بين چين و ايران، بر تاثير آن در افزايش نقاط مشترك سياسي در عرصه‌هاي بين‌المللي تاكيد كرد.

وي با اشاره به ورود جهان به مرحله جديدي از تحولات سياسي اظهار كرد: جهان در حال عبور از پيچ مهم و سرنوشت‌سازي است كه در اين پيچ غرب و آمريكا از بازسازي و نوسازي تمدن خود عاجز شده و آمريكا با نماد تعميق شكاف‌هاي اقتصادي، فقر، ظلم، جنگ‌طلبي، اشغال و تحريم‌هاي اقتصادي يكجانبه و دروغگويي در دموكراسي‌خواهي شناخته مي‌شود.

ترقي سرانجام عبور از اين پيچ مهم را عقيم شدن تمدن غرب و زايش تمدن اسلامي و ايجاد نظم نوين جهاني بر اساس چند قطبي شدن تحليل كرد و افزود: ايران و چين بايد خود را براي شرايط بعد از عبور از اين پيچ آماده كنند زيرا جنگ بين كشورهاي طرفدار يك قطبي شدن با چند قطبي شدن جدي است.

۱۳۹۱/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...