نسخه چاپی

جلیلی: سربازگیری دشمنان از درون نظام

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تاكید بر ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی‌های دشمنان گفت: اگر اقتدار، عزت و پیشرفتی برای كشور حاصل شده مدیون همین اندیشه و تفكر ناب انقلاب اسلامی است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در گفت‌وگویی صمیمانه با دانشجویان شرکت کننده در اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف پیرامون موضوع تفکر پیشرفت و توسعه در اسلام، به تبیین اندیشه ناب گفتمان انقلاب اسلامی پرداخت و به پرسش‌های دانشجویان پیرامون این موضوع و مباحث روز داخلی و بین‌المللی پاسخ داد.

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند تا با برنامه‌ریزی، مردم و خصوصا نسل جوان ما را از تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی منصرف یا اگر موفق نشدند جوانان ما را از حرکت در این مسیر منحرف کنند و اگر در انحراف هم به توفیقی دست نیافتند در صدد ایجاد تردید بر می‌آیند.

جلیلی افزود: انقلاب اسلامی یک فکر جدید بود که با آنچه در سده‌های اخیر اتفاق افتاد، متفاوت بود به همین دلیل تمدن اسلامی که به واسطه انقلاب به وجود آمد و عینیت هم پیدا کرد، یک تمدن نوین بود.

وی با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی‌های دشمنان گفت: اگر اقتدار و عزت و پیشرفتی برای کشور حاصل شده مدیون همین اندیشه و تفکر ناب انقلاب اسلامی است. هر جا که بر روی این تفکر و اندیشه مقاومت و ایستادگی کردیم، توانستیم موانع را از سر راه پیشرفت کشور برداریم.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی در ادامه با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در فتنه سال 88 دشمنان نظام که از ابتدای انقلاب به دنبال تخریب و انحراف در مسیر انقلاب بودند، از درون نظام سربازگیری کردند و همان حرف‌های آنها را این بار کسانی که درون نظام بودن بیان کردند.

وی افزود: رهبر حکیم انقلاب در تابستان در ملاقات با کارگزاران نظام فرمودند مراقب باشید دشمن شما را دچار اشتباه محاسباتی نکند. اگر تفکری آمد و اصل مبارزه با دشمن را زیر سوال برد، این تفکر از اندیشه و فکر اصیل گفتمان انقلاب اسلامی منحرف شده است و به انحراف کشاندن این تفکر خیانتی بزرگ است.

لازم به ذکر است جلیلی در ادامه این جلسه که دو ساعت به طول انجامید به سوالات دانشجویان که پیرامون مباحث روز داخلی و بین المللی بود، پاسخ داد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...