نسخه چاپی

بركناری یك مدیر در پی توهین به امام(ره)

محمدناصر نیكبخت، استاندار همدان، صمد رستمی، مدیركل امور اداری و مالی استانداری را در پی اشتباه و غفلت در خصوص درج مطلبی توهین آمیز نسبت به امام خمینی در فضای مجازی نسبت به عزل وی اقدام كرد.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان صمد رستمی، مدیر کل امور اداری و مالی استانداری را در پی اشتباه و غفلت در خصوص درج مطلبی توهین آمیز نسبت به امام خمینی در فضای مجازی نسبت به عزل وی اقدام کرد.

همچنین موارد مطروحه برای پیگیری و رسیدگی از سوی استاندار به هیات تخلفات اداری استانداری احاله شد و رسیدگی ادامه دارد.

پس از این برکناری سیدمحمدرضا میر صفدری با حکم استاندار سرپرست اداره کل اداری و مالی گردید.

واکنش دانشجویان به مطلب توهین‌آمیز مدیر کل امور اداری و مالی استانداری همدان

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان و تشکل های دانشجویی دانشگاههای استان در پی درج مطلب توهین آمیز نسبت به بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر نمود.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

با خبر شدیم یکی از مدیران استانداری در مطلبی که در یکی از شبکه های اجتماعی منتشرشده با کمال وقاحت در مقایسه‌ای شرم آورآنچه تجلیل پیامبر گونه از بزرگان نامیده با مرگ ملک عبد اله به تعریف و تمجید ازمراسمات این شاه فاسد پر داخته است.

تجلیل از پادشاه ظالمی چون ملک عبدالله، فاقد تشریفات معرفی کردن خاندانی که هزینه های شخصی آنها بیش از تولید ناخالص ملی چند کشور مسلمان تحت ستم آنها بیشتر است، خاندانی که به گفته روزنامه‌های اروپایی و امریکایی تجلیل از آنها توسط سران شرورغرب مایه ننگ آنهاست، ناشی از روح خبیثی است که نمی تواند بین حسین ابن علی(ع) و یزید ابن معاویه فرقی قائل شود.

بله درست است جز سران شرارت کسی به تمجید از ملک عبدالله نپرداخت و در تشییع او مردم اندوهگین نشدند، کسی هم به یاد نمی آورد یزید ابن معاویه (لعنت الله علیه) چگونه تشییع شد.

برای او گنبد وبارگاهی نیست وهیچ انسان با شرفی به چنین موضوعی فکر نمی کند که یزید باید گنبد و بارگاه داشته باشد اما هیچ کس هم در تکریم امام حسین(ع) به خود تردید راه نمی دهند.

سالانه میلیون ها نفرعاشقانه به زیارتش می روند و سیاهپوش می شوند چگونه ممکن است کسی بتواند چنین موضع ننگ آوری داشته باشد و درعین حال دراستانداری دولت تدبیر و امید خدمت کند.

ما دانشجویان انقلابی و 60 تشکل دانشجویی استان همدان به استانداری دلسوزانه هشدار می دهیم نباید ننگ حضور چنین افرادی را در بدنه مدیریتی استان شاهد باشیم و از استاندار محترم می خواهیم ضمن تبری از این طیف افراد هرچه سریع تر ساحت دولت را از لوث وجود چنین تلقی‌های ناجوانمردانه‌ای از شان حضرت امام(ره) و اسلام ناب محمدی(ص) پاک کنند و درعین حال وظیفه خود می دانیم این مطالبه خود را به روشهای قانونی وانقلابی پیگیری نماییم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان و تشکل های دانشجویی دانشگاههای استان

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...