نسخه چاپی

واكنش لاریجانی به ماجرای رحیمی و 170 نماینده مجلس

عضو هیئت‌رئیسه فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت از ارسال نامه «افشای اسامی ۱۷۰ كاندیدای انتخابات مجلس» به قوه قضاییه توسط علی لاریجانی خبر داد.

به گزارش نما، کمال الدين پيرموذن نماينده مردم اردبيل، از ارسال نامه «افشاي اسامي ۱۷۰ کاندیدای انتخاب مجلس» به قوه قضاييه توسط علي لاريجاني خبر داد.

وي افزود: درباره وضعيت نامه‌اي که به امضاي ۲۰ الي ۲۳ نفر از نمايندگان رسيده و امضاهاي آن در حال افزايش است از آقاي لاريجاني پرسيدم و ايشان گفت: "مراتب را جهت رسيدگي و اقدام مقتضي به رياست قوه قضاييه ارجاع کرده‌ام".

پيرموذن تصريح کرد: پيش از اين دو نامه پيرامون افشاي اسامي ۱۷۰ نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس که محمدرضا رحيمي مدعي است به آن‌ها پول پرداخت کرده است را به روساي قواي قضاييه و مقننه نوشته‌ايم.

گفتني است؛ محمدرضا رحيمي معاون اول دولت دهم محمود احمدي‌نژاد پس از محکوميت به دليل فساد اقتصادي مدعي شده است به ۱۷۰ نفر از کاندیداهای مجلس به منظور تبليغات انتخاباتي پول پرداخت کرده است.

پس از اين موضوع کمال‌الدين پيرموذن با حضور در جمع خبرنگاران از تهيه نامه‌اي خبر داد که در آن خواستار افشاي اسامي این ۱۷۰ نفر شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...