نسخه چاپی

ارتفاعات پایتخت برفی می شود

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ارتفاعات پایتخت و كاهش محسوس دما در شمال شرق كشور طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش نما ، وی افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب ابتدا برای برخی از مناطق شمال غرب و غرب کشور و به تدریج، سواحل غربی دریای خزر و دامنه های غربی البرز افزایش ابر، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، این شرایط در روز پنج شنبه علاوه بر سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز، در شمال شرق کشور نیز رخ می دهد و انتظار می رود که این وضعیت در اوایل روز جمعه در برخی مناطق شرق کشور نیز رخ دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه به مهر گفت: همچنین در بعد از ظهر روز پنج شنبه برای برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد و پیش بینی می شود در روز جمعه بر شدت این بارش ها افزوده شده و در برخی از این نقاط با رعد و برق همراه باشد.

وظیفه تصریح کرد: از امشب و طی روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر و در روز جمعه در شمال شرق کشور دمای هوا به طور محسوس کاهش خواهد یافت .

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امشب غرب خلیج فارس و در روز پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: فردا آسمان تهران ابری در ارتفاعات همراه با بارش باران و برف و در بعد از ظهر با کاهش ابر و وزش باد همراه است. بیشینه و کمینه دمی پایتخت با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...