نسخه چاپی

وزیر اطلاعات:

انقلاب با قدرت مسیر تكاملی را دنبال می‌كند‌

وزیر اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز با قدرت، مسیر رو به رشد و تكاملی خود را دنبال می‌كند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام محمود علوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در مشهد، اظهار داشت: انقلاب محصول مجاهدت و سختی‌هایی بود که مردم در مسیر مبارزه با طاغوت انجام دادند.

وزیر اطلاعات گفت: امروز تحریم‌های جهانی برای مردم ما سختی‌هایی را ایجاد می‌کند با این تصور که دشمنان می‌توانند مردم ما را به زانو درآورند اما ملت ما امروز در برابر سختی‌ها و فشارها که از سوی هر قدرتی باشد مقاوم می‌ایستند و انقلاب اسلامی به سمت اهداف خود پیش می‌رود.

وزیر اطلاعات بیان کرد: تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی ‌با هدف نشان دادن گوشه‌ای از رشادت‌ها شکل گرفته که با کمک اداره کل اطلاعات استان و استانداری صورت گرفت و حرکت بسیار خوبی بود و بازآفرینی موزه عبرت نیز بسیار عالی بود.

علوی تاکید کرد: مبارزه با فساد یکی از اصول نظام است و وزارت اطلاعات به عنوان بخشی از نظام در این زمینه مسئولیت‌های زیادی دارد و باید با برخی از فعالیت‌هایی که رخ می‌دهد برخورد و رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر کسانی که با هدف سودجویی به سمت فساد می‌روند و فساد اقتصادی ایجاد می‌کنند هیچگاه نظام از آنها نمی‌گذرد و اطلاعات و حرکات آنها را رصد می‌کنیم.

۱۳۹۳/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...