نسخه چاپی

درخواست عجیب كی‌روش پس از حملات قلعه‌نویی!

انتخاب نایب رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال، كسب اولین سهمیه ایران برای المپیك ریو و درخواست خبرساز كارلوس كی‌روش از فدراسیون فوتبال از مهمترین اتفاقات هفت روز گذشته ورزش ایران بوده است.

یه گزارش نما به نقل از جام نیوز، دعوای رسانه‌ای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حتی بعد از بازگشت تیم از جام ملت‌ها با سرمربی استقلال خاتمه نیافت و کارلوس کی‌روش و امیر قلعه نویی در روزهای گذشته، از مهمترین سوژه‌های خبری رسانه‌ها بود. علاوه بر این، از اتفاقات مهم هفت روز گذشته باید به درخشش احسان روزبهانی ملی پوش بوکس ایران برابر بوکسور آفریقای جنوبی اشاره کرد که توانست اولین سهمیه ایران در المپیک بعدی را کسب کند.

پیروزی استقلال و شکست پرسپولیس در هفته هجدهم
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که استقلال برابر سپاهان با گل دقیقه پایانی امید ابراهیمی به برتری رسید. پرسپولیس هم در ادامه ناکامی‌هایش برابر ذوب آهن با یک گل شکست خورد. با تساوی دیگر مدعیان قهرمانی یعنی نفت تهران و تراکتورسازی، فولاد خوزستان موفق شد با پیروزی برابر راه آهن خودش را به رده دوم جدول برساند.

استعفا و بازگشت سرمربی نفت مسجد سلیمان
بهروز مکوندی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از تساوی مقابل پیکان در چارچوب هفته هجدهم از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد ولی او بعد از چند روز مجددا به تمرینات تیمش بازگشت.

قضاوت علیرضا فغانی در فینال جام ملت‌های آسیا
علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان تیم داوری فینال جام ملت‌های آسیا انتخاب شدند و دیدار استرالیا و کره جنوبی را قضاوت کردند. فغانی اولین داور ایرانی است که در فینال جام ملت‌های آسیا قضاوت کرده است.


درخواست کارلوس کی‌روش برای کناره گیری از تیم ملی
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ویژه برنامه نود که پنجشنبه شب گذشته برگزار شد، اعلام کرد از علی کفاشیان خواسته با توجه به شرایط موجود از سرمربیگری تیم ملی کناره گیری کند.

اعتراض به پاداش‌ها خبرساز شد
تعدادی از مربیان تیم‌های ملی کشتی، تکواندو و کاراته در بازی‌های آسیایی با تنظیم نامه‌ای اعتراض‌آمیز خطاب به وزیر ورزش و جوانان نسبت به جوایز بازی‌های آسیایی معترض شدند.

رحمتی، ابزار کی‌روش برای مقابله با قلعه‌نویی!
بعد از پیروزی استقلال برابر سپاهان، امیر قلعه نویی مجددا علیه سرمربی تیم ملی موضعگیری کرد و صحبت‌هایی را علیه کارلوس کی‌روش انجام داد. کی‌روش هم در واکنش به این صحبت‌ها، بیانیه‌ای را صادر کرد. سرمربی تیم ملی در بخشی از این بیانیه، درباره این اظهار نظر قلعه‌نویی که گفته بود جای بازیکنانی مانند هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری در تیم ملی خالی بود، گفت: من به نظر قلعه‌نویی درباره حضور این بازیکنان احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم که چرا ایشان نامی از مهدی رحمتی به میان نمی‌آورند. شاید ایشان فراموش کرده یا شاید به خاطر مسائل شخصی حرفی از این بازیکن نمی‌زند.

روزبهانی، نخستین المپیکی ایران
احسان روزبهانی با حضور در چهارمین مرحله مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان با شکست نماینده آفریقا سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کرد. روزبهانی اولین ورزشکار ایران است که موفق شد سهمیه المپیک بعدی را بگیرد.


یک اصفهانی دیگر در فدراسیون فوتبال
با کنار گذاشتن مهدی محمد نبی، تغییرات در فدراسیون فوتبال نهایی شد تا علیرضا اسدی به جای وی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال انتخاب شود. همچنین محمود اسلامییان به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون به جای هادی آیت اللهی انتخاب شد. اسلامییان سابقه مدیریت در تیم سپاهان را دارد و در کنار محمدرضا ساکت و مهدی تاج، سومین اصفهانی با نفوذ فوتبال خواهد بود.

سه مدال طلای ایران در مسابقات کشتی جایزه بزرگ فرانسه
تیم کشتی آزادی ایران که در مسابقات جایزه بزرگ فرانسه شرکت کرده بود، با 3 مدال طلای صادقی، یزدانی و کریمی، 2 نقره اسماعیل پور و محمدیان و یک برنز محمد مکتب دار به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

قهرمان لیگ بسکتبال مشخص نشد
سومین بازی تیم‌های بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندر امام در مرحله فینال لیگ ملی بسکتبال برگزار شد که این بازی با برتری تیم پتروشیمی تمام شد. به این ترتیب، کار دو تیم برای تعیین قهرمان به بازی چهارم کشیده شد که قرار است امروز پنجشنبه در سالن بعثت ماهشهر برگزار شود.


سرمربی پیشین تیم ملی عضو کمیته فنی شد
جلال طالبی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه به عنوان یکی از اعضای جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. قرار است این کمیته عملکرد کارلوس کی‌روش را بررسی کند.

زمین استقلال در آستانه خصوصی سازی پس گرفته شد!
طبق قانون جدیدی که از سوی دولت به تصویب رسیده، باید زمین هایی که به شرکت ها و باشگاه های ورزشی داده شده و به هیچ عنوان فعالیت ساخت‌وساز و یا بهره‌برداری نشده پس گرفته شود و در صورت نیاز آن مجموعه به زمین باید اجاره بهای آن پرداخت شود. بدین ترتیب با توجه به حکم شعبه 53 دادگاه عمومی حقوقی تهران زمین تلو که در اختیار استقلال قرار داده شده پس گرفته شده و تبدیل به قرارداد اجاره شده است. این در حالی است که زمین تلو یکی از دارایی‌های باشگاه استقلال برای خصوصی سازی اعلام شده بود.

۱۳۹۳/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...