نسخه چاپی

مافیای سوء استفاده جنسی از كودكان در انگلیس

شورای شهر روترهام انگلیس، سالها بر سوء استفاده گروههای تبهكار از كودكان سرپوش گذاشته بود.

به گزارش نما ، واحدمرکزی‌خبر به نقل از دیلی‌تلگراف نوشت: گزارشی جدید در انگلیس فاش می سازد، شورای شهر روترهام تحت کنترل حزب کارگر، سالها نسبت به سوء استفاده مکرر گروههای تبهکار از بیش از هزار و چهارصد دختر آسیب پذیر کاملا بی تفاوت بوده است.

طبق این گزارش، کودکان حتی نه ساله توسط اعضاء یک گروه پاکستانی در آن شهر مورد قاچاق و تجاوز جنسی قرار گرفتند و یا به زور شوهر داده شدند، اما اعضای شورای شهر برای اینکه به آنها برچسب نژادپرستی زده نشود، به مدت شانزده سال سوء استفاده از دختران آسیب پذیر را نادیده گرفته بودند.

در گزارشی که توسط لوئیس کیسی، مامور رسیدگی به شکایات قربانیان منتشر شد، مسئولان شهر روتردام به تلاش عمدی برای سرپوش گذاشتن بر آن رسوایی و ساکت کردن شاهدان متهم شدند.

پس از انتشار این گزارش، کل اعضای شورای شهر روترهام از حزب کارگر استعفا دادند.

آژانس جرایم ملی انگلیس (ان سی ان) اعلام کرد، با گسترش تحقیقاتش درباره بهره برداری جنسی از کودکان در آن شهر، به موارد جنایی فاش شده در این گزارش نیز رسیدگی خواهد کرد.آخرین آمارهای منتشر شده از سوی یک نهاد مدنی مدافع کودکان در انگلیس نیز موید آن است ، در هر روز 13 مورد جدید سوء استفاده جنسی از کودکان در این کشور رخ می دهد.

براساس گزارش نهادهای مدنی از سال 2011 میلادی تا سپتامبر 2014 میلادی، ده هزار و 434 مورد سوء استفاده و بهره کشی جنسی از کودکان در اسکاتلند به پلیس گزارش شده است.

این آمارهای منتشر شده ، از سوی کارشناسان و تحلیلگران اجتماعی انگلیس به عنوان علایمی هشدار دهنده و بسیار نگران کننده توصیف شده است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...