نسخه چاپی

گل‌محمدی: هدف ما قهرمانی در جام حذفی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هدف اصلی این تیم را قهرمانی در جام حذفی دانست و گفت: تلاش‌مان در مسابقات لیگ هم رسیدن به جایگاه بهتر است.

به گزارش نما به نقل از مهر، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن تهران و صعود به رده ششم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه هفته پیش پرسپولیس را تهران برده بودیم، دادن انگیزه و تمرکز به بازیکنان برای ارائه بازی خوب کمی سخت بود اما خوشبختانه بازیکنان تیم با ظرفیت و انگیزه بالایی در این مسابقه بازی کردند و باعث پیروزی تیم شدند.

وی اضافه کرد: در نیمه اول، بازی در اختیار ما بود و سعی کردیم با تمرکز بالا، از موقعیت‌ها استفاده کرده و به گل برسیم که چنین اتفاقی هم رخ داد. طبیعی بود در نیمه دوم بازیکنان راه‌آهن برای جبران گل خورده هجومی‌تر بازی کنند که این مساله باعث شد تاحدودی عقب نشینی کرده و به فکر استفاده از ضدحملات باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی از ضد حملات خود استفاده بهتری برده و در این بازی به 3 امتیاز کامل دست یابیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در لیگ هم برای گرفتن سهمیه آسیایی تلاش می‌کنید؟، اظهار کرد: به این موضوع فکر نمی‌‌کنیم اما هدف‌مان این است که هفته به هفته بهتر شده و جایگاه بهتری را در جدول رده‌بندی بدست آوریم اما اینکه به چه جایگاهی برسیم، فکر نمی‌کنیم.

گل‌محمدی همچنین گفت: اگر از رقابتهای لیگ هم بتوانیم آسیایی شویم، اتفاق خوبی است اما در مجموع به فکر قهرمانی در جام حدفی، رسیدن به نتایج بهتر و کسب جایگاه مناسب‌تر برای تیم ذوب‌آهن در ادامه مسابقات لیگ برتر هستیم.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نوزدهم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی با برتری 3 بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید که این تیم اصفهانی به رده ششم جدول صعود کرد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...