نسخه چاپی

دیدار شهردار تهران با آیت‎الله موسوی اردبیلی

شهردار تهران در ادامه حضور خود در شهر مقدس قم و دیدار با مراجع عظام شیعه با حضور در دفتر آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، با ایشان دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش نما ، محمدباقر قالیباف طی سخنانی در این دیدار با تاکید بر ادامه روند فعالیت های عمرانی شهرداری تهران در دوره سوم مدیریت شهری، ابراز داشت: در حال حاضر تمامی کارهای عمرانی اساسی شهر در زمینه بزرگراه ها، پل ها و پروژه های عمرانی جدی را انجام داده ایم و با اجرای پروژه زیر گذر شهید صیاد شیرازی کلیه پروژه های عمرانی رو به اتمام می گذارد.

شهردار تهران با اشاره به ساخت 25 کیلومتر مترو از ابتدای سال جاری تاکید کرد: عملیات اجرایی ادامه خط سه به سمت شمال شرق شهر تهران تا پایان امسال به اتمام می رسد و پس از آن خطوط شش و هفت مترو نیز تا پایان سال 1395 به پایان خواهند رسید. از این رو کاری که در حوزه متروی تهران دنبال می شود در هیچ کدام از شهرهای دنیا با این سرعت و کیفیت انجام نمی شود.

قالیباف همچنین با تشریح رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری پایتخت و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف محلی و شهری در سطح شهر گفت: همه تلاش ما بر این است تا در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی خصوصا رسیدگی به فقرا و مناطق جنوب شهر به صورت ویژه اقدام و رسیدگی کرده و برنامه های طراحی شده را اجرایی کنیم.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی طی سخنانی در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری تهران در حوزه های مختلف، برای دکتر قالیباف و همکاران وی در مجموعه شهرداری تهران آرزوی توفیق کرد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...