نسخه چاپی

آباد: تقریظ رهبری التیام‌بخش زخم‌هایم شد

وی تصریح كرد: تقریظ و یادداشتی نیز كه از سردار سلیمانی برای این كتاب دریافت كردم، مایه مباهات بنده بود و خدا بابت این شاكرم.

به گزارش نما به نقل از فارس، نویسنده کتاب «من زنده‌ام» گفت: تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «من زنده‌ام» مرحم و التیام‌بخشی بر زخم‌ها بود.

معصومه آباد با بیان اینکه تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «من زنده‌ام» مرحم و التیام‌بخشی بر زخم‌ها بود، اظهار کرد: این امر برگ زرینی بر زندگی دنیایی و عقبایی برای من بود.

وی تصریح کرد: تقریظ و یادداشتی نیز که از سردار سلیمانی برای این کتاب دریافت کردم، مایه مباهات بنده بود و خدا بابت این شاکرم.

نویسنده کتاب «من زنده‌ام» با اشاره به اینکه با تالیف کتاب و ابزارهای فرهنگی باید به تبیین هشت سال دفاع مقدس پرداخته شود، افزود: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی جنگ نابرابر ایران با دنیای شرق و غرب بود که توانست با همگرایی و زیر پرچم رهبری امام راحل پیروز شود.

وی با بیان اینکه امروز تحریم اقتصادی دشمن نیز مقاومت جبهه فرهنگی در ایران اسلامی را نخواهد شکست، بیان داشت: مردم کشور ایران اسلامی در طول 36 انقلاب، شکست ناپذیری خود را به دنیا نشان داده‌اند.

آباد با بیان اینکه ایران اسلامی ثابت کرده با تبعیت از رهبری، هیچ گاه دست از آرمان‌های خود نخواهد کشید، تأکید کرد: همین اعتقادات و آرمان‌ها باعث حضور ملت حول محور قرآن و اسلام شده و زمینه کسب موفقیت‌های بسیاری را برای آنها ایجاد کرده است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...