نسخه چاپی

مهدی خلجی: جنبش سبز‎ مثل كف روی آب، رفت

پژوهشگر ارشد انستیتو واشنگتن جریان فتنه را فاقد فکر و برنامه ریزی دانست و گفت: جریان اعتراضی ما به دلیل احساسی و هیجانی بودن یک بار بود برای همیشه که مانند کف روی آبی آمد و رفت.

به گزارش خبرنگار وب گردی باشگاه خبرنگاران، مهدی خلجی کارمند ارشد موسسه مطالعات خاور نزدیک انستیتو واشنگتن وابسته به دستگاه اطلاعاتی امریکا ، در مصاحبه با صدای امریکا گفت: اپوزیسیون خارج از کشور نماینده همه افشار مردم ایران نیست ، ما برای مبارزه سیاسی علیه جمهوری اسلامی نیازبه تفکر منسجم و برنامه ریزی محتاطانه و دور اندیشانه داشتیم تا با تداوم آن بعد از ده سال به نقطه مطلوبمان برسیم ! ما از سال 76 تا حال حاضر مدام از طرف جمهوری اسلامی عقب رانده شده ایم .

وی جریان ( فتنه ) را فاقد فکر و برنامه ریزی دانسته و گفت : جریان اعتراضی ما به دلیل احساسی و هیجانی بودن یک بار بود برای همیشه که مانند کف روی آبی آمد و رفت .

کسانی که به نمایندگی موسوی و کروبی ( سران فتنه ) به خارج از کشور آمدند، بعد از دو سال یک فکر یا یک عمل صحیح ارائه ندادند، حتی نتوانستند یک رسانه موفق درست کنند ، گروههای داخل کشور را که هیچ، گروههای خارج از کشور را هم نتوانستند دور هم جمع کنند و حرف بزنند.

خلجی در خصوص موسوی و کروبی ( سران فتنه ) نیز گفت: " اگر اینها هم از حبس خارج شوند هیچ تاثیری بر جنبش سبز ( فتنه ) نمی گذارد. چون اینها آمادگی مسئولیتی که بر عهده شان بودند را نداشتند و فاقد بینش روشنی بودند و ما را دچار توهم کردند.

این ضد انقلاب مرتبط با دستگاههای اطلاعاتی امریکا همچنین با رد ارتباط جنبش های عربی در منطقه با فتنه سبز اظهار داشت: جنبش سبز سرشار از چنین اهداف و آرمانهای مبهم است و آنچه که ما می بینیم توهم جنبش سبز است، این هیجانات ما بیشتر در فیس بوک و فضای مجازی است و در دنیای واقعی مردم زندگی خودشان را می کنند و ما سرگردانیم.

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...