نسخه چاپی

آغاز پیش‌ثبت‌نام‌ نوروزی عتبات عالیات

مدیركل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش‌ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات عالیات از امروز خبر داد و گفت: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات تا ۲۵ بهمن فرصت دارند پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گزارش نما، محسن نظافتی در گفت و گو با فارس گفت: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز از ساعت 9 صبح امروز می‌توانند با مراجعه به سایت www.atabat.haj.ir پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: متقاضیان تا 25 بهمن فرصت دارند پیش ثبت نام خود را انجام دهند و می‌توانند در این دوره از اعزام‌ها نیز بسته‌های سه روزه تا 7 روزه را انتخاب کنند.

نظافتی در خصوص قیمت‌های این دوره از اعزام‌ها، گفت: هنوز قیمت‌ها نهایی نشده است و در این مرحله متقاضیان تنها درخواست اعزام خود را ثبت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 30 بهمن ماه قرعه‌کشی متقاضیان انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از 2 اسفند ماه نتایج قرعه‌کشی را به نشانی www.atabat.haj.ir مشاهده و جهت ثبت‌نام قطعی خود اقدام کنند.

نظافتی اظهار داشت: اعزام‌های دوره جدید و نوروزی عتبات عالیات از 21 اسفند ماه امسال آغاز و تا 25 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...