نسخه چاپی

قاتل ایران دوباره مصاحبه كرد!

، با وجود انتقادات گسترده‌ای كه از عملكرد بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در مرحله یك چهارم نهایی جام ملت‌های آسیای سال 2015 صورت گرفته او از عملكرد خود و سوت‌هایی كه در این بازی زد، دفاع كرد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاين،قضاوت جنجالی ویلیامز در این دیدار به خصوص اخراج مهرداد پولادی از ایران انتقادات فراوانی را به همراه داشته است. جان آلیوسی، مارک بوسنیچ و رابی اسلیتر، بازیکنان پیشین تیم ملی استرالیا که اکنون به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کنند جزو آن دسته از کسانی بوده‌اند که قضاوت ویلیامز را در دیدار ایران و عراق مورد انتقاد قرار دادند.

بنجامین ویلیامز در واکنش به این انتقادات به شبکه رادیویی ABC گفت: من بعد از هیچ یک از بازی‌های جنجالی و پرحرف و حدیث به رسانه‌‌ها گوش نمی‌کنم. نه تلویزیون را روشن می‌کنم، نه روزنامه‌ها را می‌خوانم و نه به اینترنت می‌روم تا ببینم که مردم درباره‌ام چه می‌‌گویند چون اکثر نظرات‌شان منفی است و اطلاعاتی که دارند اشتباه است.

وی افزود: برخی از آنهایی که در رسانه‌ها صحبت می‌کنند هیچ شناختی از داوری ندارند. بسیاری از آنها فوتبالیست‌های بازنشسته‌ای هستند که 15 یا 20 سال از پایان دوران بازیگری‌شان می‌گذرد و در لیگ‌های مختلفی در سراسر دنیا بازی کرده‌اند اما با سازوکار فوتبال بین‌المللی به شیوه‌ای که اکنون هست، آشنایی ندارند. فکر می‌کنم من بهترین کسی هستم که می‌تواند در مورد عملکردم نظر بدهد پس این کار را انجام می‌دهم.

داور بازی ایران و عراق تصریح کرد: نظر مردم برای خودشان محترم است. فوتبال بازی عقاید است. برخی فکر می‌کنند نظر آنها به نظر بقیه ارجح است. اگر قرار باشد چیزهایی که درباره‌تان نوشته و گفته می‌شود، را باور داشته باشید، عقل‌تان را از دست خواهید داد. تنها کاری که شما در چنین شرایطی می‌توانید انجام دهید این است که باور داشته باشید تصمیم‌تان بهترین بوده است. هر اتفاقی که بعد از آن رخ دهد، چه مربیان یا بازیکنان را عصبانی کند، چه باعث ایجاد جنجال توسط رسانه‌‌ها شود از کنترل ما خارج است.

ویلیامز در ادامه اعتراف کرد که داوران هم مانند بازیکنان می‌توانند مرتکب اشتباه شوند اما این اشتباهات در دنیای داوری تابو محسوب می‌شود. وی در این باره گفت: چیزی به عنوان داور بی‌عیب و نقص وجود ندارد چون همه ما انسانیم و اشتباه می‌کنیم، درست مثل بازیکنان. هیچ بازیکنی وجود ندارد که در یک بازی مرتکب اشتباه نشود و توپ را لو ندهد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...