نسخه چاپی

افزایش تلفات درگیری‌های ‎سوریه

«دیدبان حقوق بشر سوریه» وابسته به مخالفان دمشق اعلام كرد كه درگیری‌های حدود ۴ سال اخیر این كشور، بیش از ۲۱۰ هزار كشته برجای گذاشته كه بیش از ۱۰ هزار نفر آن كودك بودند.

به گزارش نما به نقل از فارس، یک دیدبان وابسته به مخالفان سوری مستقر در پایتخت انگلیس امروز شنبه از افزایش تلفات درگیری‌ها در این کشور خبر داده است.

در حالی که دولت و ارتش سوریه در حال مبارزه برای بیرون راندن تروریست‌های چند ملیتی هستند و حمایت‌های کشورهای غربی و عربی مخالف دولت بشار اسد همچنان ادامه دارد، یک مرکز مستقر در لندن از افزایش تلفات درگیری‌های چند ساله این کشور خبر داد.

به گزارش رویترز، دیدبان موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه مستقر در پایتخت انگلیس که از مراکز حامی مخالفان دولت بشار اسد است، اعلام کرد تلفات درگیری‌های حدود 4 سال اخیر در سوریه به بیش از 210 هزار و 60 کشته افزایش یافته که از این تعداد 10 هزار و 664 تن کودک و 6783 نفر زن بودند.

این مرکز مستقر در لندن همچنین ادعا کرد که در این درگیری‌های حدود 4 سال اخیر 35827 «شورشی» و 45385 عضو ارتش سوریه کشته شدند.

این خبر در حالی منتشر شده که دولت و ارتش سوریه علی رغم فشارهای سیاسی،‌اقتصادی و نظامی خارجی همچنان در حال مبارزه با تروریست‌های چند ملیتی در کشور خود هستند؛ تروریست‌هایی که از حمایت‌های گوناگون کشورهای غربی و عربی مخالف دولت بشار اسد برخوردار هستند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...